God Morgon på er!

Fullt upp idag inför "Vakna med The Voice" imorgon! Just nu dricker jag kaffe hos min manager och planerar lite.  Nu ska jag snart iväg och träffa mitt EX, har inte träffat han på jättelänge. Vi ska åka till honom och "se på hans nya lägenhet" ;D. Måste lyssna på min låt med så att det blir lite -OH OH OH- Kanske spela in en nya video till den i hans lägenhet?  Vad tycker ni?


Kyss och smek, Ses snart igen mina lovers!


NI LYSSNAR OCH TITTAR VÄL IMORGON!?? 
KANAL 5 KLOCKAN 08.00


Kommentarer
Postat av: sandra

det måste jag se!! :D

är det kl 8 ?? pussipusspuss

2009-11-08 @ 15:14:47
URL: http://ssandrahollgren.blogg.se/
Postat av: M-L

Jag brukar titta på det varje morgon och självklart ska jag titta på dig imorgon! Hörde din video där första gången och tycker den är grym!! Kram

2009-11-08 @ 17:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0