Frågor och Svar:



Tack för alla frågor ni ställt till mig och nu svarar jag på alla här!


Fråga från Emma
: Om du nu är make-up-artist, hur fasiken kunde du då ha en foundation rand? Man ska ju ha en foundation som matchar hyn!

Svar: Jaaa men det beror på när det var, jag utgår från käkbenet om du sett det på TV så är det makeup-artistens fel för jag sminkar mig aldrig själv nästan.



Fråga från Emelie: om du är både make up artist, stylist , frisör och artist, jobbar inte du rätt mycket då?

Svar: Inte just nu när jag satsar på bara inom media, som artist och realityshow figur. Just nu går tiden åt på åka på spelningar och vara med i intervjuer det är rätt skönt.



Fråga från Frida: hur tycker du en vän ska vara´? ;)

Svar: En vän skall vara en som man kan lita på, dela livet med och hålla hemligheter med!



Citat från 234t24: Du är patetisk

Svar: Jag är hellre en känd "patetisk" person som vågar stå för vad jag säger och gör än en som som måste heta "234t24" så fort jag uttalar mig om något på nätet!



Fråga från Kaariin: vad är ditt favoritplagg/färg ? :) <3

Svar:
Tighta snygga färgglada jeans! Rosa så klart!



Fråga från Kalmarbo: ullared, var det bara från manus?

Svar: Både och =)

har du skrivit låten själv?
Svar: Nej grabbarna på Vittingestudion har varit med och gjort den! Fantastiska killar!



Fråga från Ellen: är det din dröm att bli artist? (:

Svar: Har alltid varit! Jag har alltid trott på mig själv hela tiden!



Fråga från Jessica: När gjorde du musikvideon? Före eller efter du va med på ullared?

Svar: Vi gjorde den 1 månad innan premiären på Ullared ungefär



Fråga från Emelie: Är det Robin Magnusson på bilden med mörkt hår?

Svar: Ja det är det, visst är han en snygging =)



Fråga från anonym: Känner du gaystyle?

Svar: Vi träffades på nätet, jag älskar honom så skön och rolig =)



Fråga från Emma: vad tyckte du om ullared i falkenberg? jag kommer ifrån falkenberg.

Svar:
Rolig plats att se människor att fynda och det umgänget alla hade! Skön stämmning.



Fråga från Lisa: var det du som var med i ullared serien ?:)

Svar: Ja det var det =)



Fråga från Viktor: när upptäckte du att du var gay? :)

Svar: När jag var 14 år och då sa jag till mamma att jag var jättekär i en person!

- Va kul sa mamma, vad heter hon?
- Det är en kille...
-  Ja det har jag förstått sen du var liten men jag älskar dig för den du är!

När jag berättade för pappa så blev han jätteförbannad och utbildade sig till präst!




Fråga från Johanna: Var du på samma båt som Amir/Gaybloggen?

Svar: Ja han kom fram till mig igår på kryssningen och bara "Heeeeeeeej Mattiaz" jag sa bara hej, och gick förbi.. så gick han efter mig och försökte få kontakt hela tiden men vi lever 2 helt olika världar. Vill inte umgås med han.

Är det din mamma som är med i din musikvideo?
Svar: Ja det är hon som fyller år och sitter vid bordet i videon =)

Bor du i Småland? ;)
Svar: Jag bor där spelningarna finns just nu =)




Fråga från Anna-Panna: kommer du vara med i ullared nåt mer? :) du var helt klart bäst asså! :D

Svar: Den som väntar får se ;)



Fråga från anonym: Vad är det FULASTE plagget du vet, och vad är det finaste ?

Svar: Gud va svårt! Gällande det finaste så se mitt svar till Kaariin

Vad är viktigast hos en "partner" tycker du?
Svar: Man skall kunna lita på personen, och älska och verkligen känna att det är rädd.



Fråga från Elina: hur gammal är du?

Svar: Jag är 22!



Fråga från anonym: Hur var du när du var runt 13-15 år gammal? :) (asso var du barbie då med elr nått annat)

Svar: Nej då jobbade jag på Astrid Lindgrens värld som barnskådespelare :)



Fråga från Roger: Önskar du att du hade en vagina?

Svar: Nehhee hahahhahh   haha verkligen inte!



Fråga från Therese Baudin: Har du gjort någonting som du idag ångrar?

Svar: Absolut inte!

Vad är det bästa beslutet du har tagit?
Svar: Att jag flyttade till spanien när jag var 18!

Vad är din högsta önskan?
Svar: Det är nog att jag får leva livet till fullo och bara må bra! Och att alla runt omkring mig skall få bra.

Är du singel?
Svar: Sist jag kollade JA =)



Fråga från Nicke: Är du gay på riktigt verkligen eller är du bara en roll som ditt skivbolag bett dig vara?

Svar: hahahahahahahaha, jag måste fråga om DU är riktigt?



Fråga från Sara: Hur blev du känd egentligen?

Svar: Jag är väl en ganska orginell person som många önskar att dom var kanske? nej jag vet inte hahahahaha sminkade artister i 2 Neonberger videos "Husvagn med Discocrew" och "Sommarmustasch med Elov och Beny"! Jag är faktist med i en av videosarna med! Neonberger tyckte jag var så rolig så tog Vittingestudion fram en låt tillsammans med mig så gjorde vi en video och på den vägen är det! Videon blev snabbt populär ! Amandavardet blandannat tipsade om mig och så Paul på Vakna med the voice som jag är med i nu på måndag så allt sa bara pang pang pang. Igår pågaykryssen har aldrig skrivit så mycket atografer alltså! ni skall få se snart i en videoblogg! Helt sjukt är det att bli kändis! Allt går så fort så man inte hinner med! Och nu har även Paow länkat till mig! Så gullig hon är =)



Fråga från Lina: När började du som stylist o frisör m.fl?

Svar: När jag började som frisör var jag 17 och stylist 18



Fråga från anonym: Har du skivkontrakt?

Svar: Ja jag fick skivkontrakt för några månader sen.

Var är du utbildad till mua, frisör osv?
Svar: Stylist/Frisör i Spanien på privatskola. Make up i Borlänge "Make up studion"

Varför har du och din mamma sån grov foundationrand om du nu är make up artist?
Svar: Make-up artistens fel :( vi blev sminkade utomhus så är det helt felt ljus inne i varuhuset.



Fråga från Mathilda: Har du någonsin haft en flickvän? Eller har du vetat att du vart bög hela livet typ? =)

Svar: Jag har haft flera flickvänner! Vill inte sätta mig i ett fack jag blir kär i personligheter.



Fråga från Sanna: Min fråga är vad vill du helst bli med din karriär? :D

Svar: Att kunna bli en förebild och att inte ångra nått man gjort när man blir 80 år, att man skall passa på och leva för det kan ju hända en olycka närsomhelst!






Tack alla ni söta underbara människor för alla frågor! Snart kommer det upp en rolig videoblogg från kryssningen!!!!! Nu skall jag stå på scenen snart igen om någon timme här så jag är på soundcheck!!!!!!


Här uppträder jag ikväll!!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Heej!

Tänkte bara säga att jag gillade din låt! Musikvideon var jättebra gjord!

Men tänkte fråga dig, på kryssningen idag när du sjöng. Mimade du eller sjöng du på riktigt?

(såg inte så bra, satt så mycket folk i vägen, men min killkompis sa att du mimade). =)



Mvh Nathalie

2009-11-06 @ 21:33:29
URL: http://Metrobloggen.se/NathalieSegel
Postat av: Anonym

Heej har du tid så kalla gärna in mitt video bloggs inlägg :)

2009-11-06 @ 21:53:21
URL: http://caylptus.blogg.se/
Postat av: din förra vän

haha mattiaZ du är ju inte känd än. än så länge är du ju bara en B kändis som hoppas på att få ge ut en skiva men nej de kommer aldrig hända.

2009-11-06 @ 21:56:06
Postat av: Anna

Om du nu är så KÄND och har så många LÄSARE samt BEUNDRARE varför har du inte fler kommentarer? Eller har du skrivit dom själv?

2009-11-06 @ 21:57:28
Postat av: Frida

tack för svaret :)

tycker du är suverän! :) fiiin !

2009-11-06 @ 22:04:00
URL: http://imdoublenature.webblogg.se/
Postat av: rebecca

vart bor du? :)

och om folk skriver sina bloggar brukar du svara då? alltså på kommentarer? :)

2009-11-06 @ 22:22:58
URL: http://barabeecca.blogg.se/
Postat av: Nathalie<3

Omg, du vet att du är såå jävla cool va? Haha. Bara ääälskar dig och din stil. Puss! (;

2009-11-06 @ 22:50:17
URL: http://nathaliebrydolf.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hejsan! Jag vill bara säga att du verkar vara en helt underbar person. Såg dig på tv i Ullared och tyckte du va hel skön :) Skulle inte ha något emot att få lära känna dig bättre :) Jaja Ha de bäst!

2009-11-06 @ 23:30:39
Postat av: tiieep....;)

cha cha.

asså du e grryymmt rolig ska due veta!!;)

du vah asa kuul på ullared grejen!

jah garvade ihjäl meej!! hahahah;)

din låt e också bra!!:)

herrå!!;)

2009-11-07 @ 00:44:55
Postat av: Jonnie

Hej ursäkta mig lite, men tycker du inte själv att du e lite FÖR mycket ????

2009-11-07 @ 02:32:17
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Clara

Hej,

Ville bara säga att din låt ÄGER ALLA!



Puss:)

2009-11-07 @ 10:00:39
Postat av: Nina

Känner du amandavardet väldigt väl eftersom hon kallar dig för sin älskling

2009-11-07 @ 17:10:48
Postat av: Sandra

Du verkar vara störtskön!!! :)

2009-11-08 @ 15:48:35
URL: http://babish.devote.se
Postat av: nathalie

Du är så jäkla grym, snacka om att jag blev kär i dig såfort jag såg videon :DD:Dd jag undrar vem snyggingen är i musikvideon som sjunger: come on everybody put your hand up for mattiaz? Han e grymt het iafff ;;);))

2009-11-08 @ 16:38:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0