Designer inlägg!

Tänkte skriva lite kort om vem jag är och vad jag gör.

Jag heter Jenny och är 20 år, det är jag som fixar allt som Mattiaz önskar och vill på hans blogg.
Alltså hans egna personliga designer. Jag fixar hans header (bilden längst upp) och lägger in alla sponsorer.

Jag har kännt Mattiaz sen jag gick i 9an och jag åkte hem till honom i Vimmerby och bodde där i   2 veckor pga. strul hemma. Hans underbara mamma tog emot mig med öppna armar och skyddade mig som om jag vore hennes egen dotter.

Det var två underbara veckor. Vi gick i Vimmerby och sjöng på Jimmy Jansson låtar och gick och hoppa runt över allt. Det var tider det.



Om någon av Mattiaz läsare vill ha ny blogg/webbsida så maila mig på [email protected]
Skriv Design i ämnesrutan.
Och om ni Skriver att ni hitta mig från Mattiaz blogg så får ni rabatt på designen.

Kommentarer
Postat av: susanne

tack underbara jennie mina armar är alltid öppna för dom som mår skit eller har problem ...kan inte jag lösa dom så löser vi dom tillsamans saknar dig vännen min ,,men du vet vad jag finna o tack för att du gör matttiaz blogg så fin gullunge puss o kram din extra mamma susanne

2009-11-21 @ 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0