I LOVE <3 Litet urval av alla mail



Tack Majah så underbar du är ;) blir grymt glad av bilder




My Darnell heter jag, är 18 år och bor i Gävle.
Första gången när jag såg reklamen på Tv så min första tanke
"ÄNTLIGEN ATT TV ÄR VETTIG OCH TAR MED EN RIKTIG JÄVLA PERSON"
ursäkta svordomen, haha.
www.mydarnell.blogg.se 




varför jag vill träffa dig ; det kommer låta helt sjukt men du är en sådan härlig person
och jag verkligen älskar det du skriver om och kollar din blogg en gång var tionde minut.
jag vill träffa dig för att jag ser verkligen upp till dig , jag tror nog jag är ditt största fan


Hanna


Hallåå!
Somsagt så verkar du vara en underbar kille sjukt go! Din personlighet slår allt och jag trivs med folk som är sig själva, även om det kan bli på gränsen till elakt ibland. Du är en sån person som jag skulle k'nna mig avslappnad med tror jag;)


Jag skulle lätt vilja träffa dig, om inte annat börja prata med dig. Sjukt underbar kille!
Du har verkligen den där gnistan som man skulle va glad om man bara hade en 100 del av

Alex Skriver:
Jag ville bara säga att du är så förbannad söt! Always be you!
Sitter och lyssnar på 'Skandalen' dagarna i ända, pojkvännen blir galen på mig.
Men vad gör det?! Hehe. Hoppas allt är bra med dig!
 
*skickar en massa kärlek*

Erika Skriver:

Hej!
Jag total diggar dig, du verkar vara en sjuk rolig person! Jag har nyligen börjar följa din blogg och är helt fast! DU är verkligen charmerande, och din låt, jag kan inte sluta lyssna på den!! Puss puss Erika


tycker skit bra om dig sen min mamma ropade från nedervåningen
 " emelie kom , fort , skynda , kolla knasbollen på tv en riktig cheergirl


Emmy:
jag tycker du har en skön& söt personlighet så jag skulle gärna vilja träffa dig!


Jag vill träffa din för att du verkar vara en otroligt go och rolig kille. Det gillar vi!!! Du verkar ha båda fötterna på jorden om man säger så.


Pernilla frågar:


Hejsan!
 
Har bara en fråga....jag och min man satt och tittade på programet ullared när du var med... Vi tyckte att du var väldans lik en som kallades solnisse på tomteland i mora 2008 i december...
så frågan e om det är du som var han?
Du e bra för grym....gillar din frisyr ;-) !!
Hoppas på svar på min frårån
Hälsningar Pernilla

Svar:
Solnisse på Tomteland,Det kan man säga jag brukar åka upp och hjälpa tomten på santaworld när han behöver lite extra hjälp, Men nu känner jag att jag inte har lika mycket tid och åka upp,Men Solnisse heter jag på Tomtespråket och Tomten saknar nog mig :)

Kommentarer
Postat av: emmy

sööt:D där är ju jag!

2009-11-12 @ 16:03:05
URL: http://wemmys.blogg.se/
Postat av: P

Citerar:

* tycker skit bra om dig sen min mamma ropade från nedervåningen

" emelie kom , fort , skynda , kolla knasbollen på tv en riktig cheergirl *



Hahaha underbart kul morsa det där xD Du ska veta att du är en skön knasbo.. kille! Diggar dig stort :)

2009-11-12 @ 16:21:57
Postat av: My

ååh , gud va glad jag blev när jag såg mig själv. Och tack så mycket att du skrev med min blogg också. Väljer du mig kommer vi ha så jävla roligt! :D Vi är ganska lika du och jag.



Massa Kramar



My!

2009-11-12 @ 17:02:33
URL: http://mydarnell.blogg.se/
Postat av: Nisse Gryn

Jaaa! Tomten och alla nissar på Tomteland saknar sol-nisse jättemycket!

Tomtekramar från Nisse Gryn

2009-11-12 @ 17:19:35
URL: http://www.tomteland.se
Postat av: Emelie

oj vad förvånad jag blev att se mig själv :D

2009-11-12 @ 17:52:49
Postat av: K.S

haha ååh solnisse då har jag kort på dig med min systerson :D du är GRYM!! diggar dig som fan!

2009-11-13 @ 21:42:04
Postat av: MARYMELODY

2009-11-14 @ 01:38:50
URL: http://mabbo.blogg.se/
Postat av: MARYMELODY

om du inte vill ha skabb så borde du inte ha med den rödhåriga kossan emelie :)

2009-11-14 @ 01:39:35
URL: http://mabbo.blogg.se/
Postat av: Emelie

heej , du skulle inte kunna skicka ip nummret från MARYMELODY's kommentar för det är min kompis blogg och den är nån som använder hennes blogg namn och skriver skit om folk tex så personen gjort om mig tacksam för svar :) puss <3

2009-11-23 @ 19:01:39
URL: http://xjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0