Vill du vill du veta!!!!

"Snart fyller jag 22 år och då har jag mina bästa år bakom mig Fast det är lång tid kvar fyller i December!




I Spanien går alla människor baklänges,och jag har alltid hört att ägggula ska vara bra för håret!
Jag gör precis som jag vill och det brukar bli så bra så!


Idag har jag träffat min viktcoach han ska lägga upp vad jag ska äta och göra för att bli snygg:P
Så nu har jag precis ätit och ska bara ta lungt tills Maja kommer, Ska fixa hennes kompis hår!
Hon ska bli lite sommar snygg i håret

Har pratat med tidningen idag! Kul HEY VÄRLDEN HÄR KOMMER JAG!!


puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Gryn

Du är grym!! Miss you... min solstråle!

Puss på dig!

2009-05-23 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0