Malin och Mattix- En natt på S2

Igår färgade jag Majas kompis hår.Blev snyggt som fan lite ljusbruna och blonda slingor!


Sedan förstår ni så gick jag ut med mina vänner Malin från Salongen Atelje LIVA! Hon är nog den snyggaste jag vet;) så vacker! Jag är bakis som ett as idag! Är sjukare en vanligt!  Det som är roligt är att jag är VIP i stan så det sparar man ju pengar på!  


GUD VILKEN JÄVLA SNYGG KILLE DU FICK IGÅR SOFIE!!!! HAN VAR OTROLIGT SNYGGGGGGGGGGGGG;)
Där blev det pengar i bössan hahahah

Jag får så mycket uppmärksamhet ibland alltså alla glor och ställer massa roliga frågor här kommer svaren på dom



Är du helt Homosexuell?
Jag vet faktist inte själv vad jag är, Blir inte kär i din pillevink eller i din kissemura blir kär i dig!

Har du Skönhetsopererat dig?
Nej och åter nej men en sak har jag gjort "blink blink"

Har du linser?
Jag har så blå ögon och använder inte linser!- får tacka min kära Mamma!

Hur många har du haft sex med?
Tappat räkningen men alla som jag har haft det med kan skicka ett kort till min adress

Hur fan kunde du vara strippa i Spanien?
Allt började en varm Sommardag:P
Ne men jag står för det jag älskar att dansa och få ragg!
Att jag nu stod och strippade på en Nattklubb är inte så farligt som många tror, Jag stod ju inte och porrade mig på en stång" Eller ibland" Jag Dansade med söndriga Jeans linne eller med boxer eller med badbyxor! och fick igång folket!
Beror helt och hållet vilka folk som var där, Men älskar att porra mig, Och ångrar ingenting!
PUSS PUSS

Vad skulle du ta med dig till en öde ö!
Den här frågan fick jag som barn när jag jobbade på Astrid Lindgrens värld.
Den är ganska svår! 

*Skulle ta med mig en kompis 

* Min Mamma!

* Inte nått instrument- för ingen av oss kan ju spela! hahahah

*Blonderingsfärg!!! Ett måste så att Mamma och jag och min vän kan se snygga ut!

*En snygg kille! 

*Pincett

*Bantningspulver!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag är ganska trött nu så nu måste jag ut och röka! och sen kan jag svara på mer frågor!


Ni får gärna skicka in lite roliga frågor!  som ska vara galna :P



PUSS




Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy va fin du är i brunt hår..

2010-02-19 @ 12:37:48
URL: http://www.metrobloggen.se/luckystar1984

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0