Fy fan va dieten tar på mitt HUMÖR

"helvete säger jag att banta ner sig-Allts å allt för att det ska bli bra om några veckor! Varför kan man inte få vara tjock?
Ne tjock vill man inte vara vem fan skulle vilja ha mig då?
                                                   


Har varit och hjälpt Amanda med en tjänst! Sen så var jag på kupolen Borlänges största köpcenter!
Men att jag inte får äta tårta är ju så jobbigt! Ne jag brukar inte äta tårta! Men man blir fan sugen på allt nu när man går på dieten!

I sommar händer det mycket Tv-Teater.Nöjespark,Musikvideo. massa roligt som står på spel!
Sitter och måste faktist bry mig om mig själv för en gång skull gör allas hår och massa men nu ska jag äntligen färga min utväxt! 2cm!!!! Men det kan vara snyggt, Om ni undrar var jag bleker med så är det frisör färg! Finns inte att köpa i butiken! Om ni vill ha en snygg Blondin blond färg ska ni ha Mood från Konsum/Ica dom är bäst och billigast! Men om man vill ha mer efekter så ska ni ta hjälp av mig! Finns här för tips!

På tal om hårfärg måste berätta en sak som jag har gjort!
Jag tyckte att jag hade för mörkt hår på ögonbrynen och könshåret (vet jag är pinsam)
Så jag la Blonderingsfärg på hela mig! AHAHAH och när ja tvättade ut det så var allt hår PIPPI orange:P Ni skulle sätt, Då kunde jag inte mycket om frisör och färg! Men tur som allt är så kan jag det nu! Och nu har jag inget hår på kroppen!

Jo benen har jag kvar men allt annat vaxar jag på Makeupyourmind
Här i Borlänge! Gör as ont men en så länge så har ingen som sätt det klagat för det finns inget att klaga på!!



Tänkte bara visa en bild på min kompis sara STYLING BY ME ;)


Vi får höras ikväll;) kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0