Mattix på Nya äventyr

 
Musiken till reklamen för klubben....
http://www.youtube.com/watch?v=o9e8oYICZoU&feature=related


Jag far runt världen som ingen kan förstå,
Jag vill inte jobba och stressa men det går bra ändå.
 I mitt liv måste man klara av mycket stress, även om man ofta får arbeta under tidspress. 

På dagarna så håller jag nu hus på Atelje Liva och där jobbar  i ett otroligt trevligt gäng!
Och där finns jag, ni hittar mig i salongen;)  

Nu i sommar kommer jag att vara ansiktet utåt för en stor spansk klubb.
Från mitt liv på skolan till ett stort äventyr.
Nu lägger jag korten på bordet,

Min största prioritering när jag ansökte till Makeup artist utbildningen var inte att få ett papper där det står professionel makeupartist, utan utbildningen ville jag gå för att kunna erbjuda mina gamla och nya kunder en helhet.
Att kunna klippa, färga, styla hår och ta fram det bästa med makeup hos kunderna. Att bli deras egna privata Stylist.

Jag kom in i Göteborgsklassen men valde borlägen pga kärleken, som inte höll hela vägen pga våra respektives fullbokade yrken. Så jag hade kanske mått bättre att gå i Göteborg, hade kanske kommit bättre överens med Göteborgs läraren än med läraren i Borlänge.

Det roligaste var att jag har blev vän med Maria som gick som lärar-assistent där sedan första början. Hon förstod mig på ett sätt som inte många andra kan.
Jag mådde skit helt ärligt sagt, och ville hoppa av. Hon talade mig till rätta och har peppat och varit min mentor genom utbildningen. Hon hade tid för mig, ingen fråga var för dum för att ställas, inga ideer för galna för att kunna verkställas.

 Men å andra sidan då hade jag aldrig träffat Maria, som jag har varit och gjort en hel del äventyr med. Och som jag har stora planer med inför framtiden. (pst... hon är redan bortgift).
Plus att då hade jag aldrig träffat min nya söta underbara sexiga snygga kille. Du vet vem du är !!!



Dagens Schema




Vaknade upp av att Frank, Maria och barnen skulle till dagis, skola och jobb.... kl 07.30 SHIT POMMES FRITES så morgonpigg man har blivit... :)
Jag stannade kvar hemma och sminkade mig och fixa till håret. Och sen cyklade jag till salongen.
Hjälpte underbara Linda med det hon behövde hjälp med.
När Maria var klar med sina kunder åkte vi hem och jag lagade grymt god käk!!!
Därefter har jag passat på och snyggat till Marias hår ( jävlar hennes hår växer så fort så det är inte klokt !!!!)
Sen har vi haft ett möte med hemligt innehåll.
Nu ska jag dra och klippa en till person för jag får ju mina kunder per rekommendationer från de jag har klippt :)

( Förlåt min nya baby att vi inte hinner träffas idag, vi har ju gott om tid i sommar )




Nu har jag skrivit lite fakta om livet hoppas ni gillar det


Puss Och Kram / Blond och het-Mattix vet;)

Kommentarer
Postat av: Geraldine

Hej Mattiaz, jag ringde henne samma vecka som ni slutade och fick till svar att det skulle skickas...sen ringde jag 2 veckor till efter det och fick samma svar, att det skulle skickas.

Har även pratat med några utav hennes kollegor, senast idag och lämnat ett meddelande på hennes telefon och skickat sms.

Hon är väldigt svår att få tag på.

Men jag ligger på dom så att du , Sofia och Camilla ska få produkterna.

2009-05-08 @ 10:41:40
URL: http://www.geraldineenglund.blogspot.com
Postat av: Perrra

Tom lurat i en frisör att han är producent, lol

2009-05-12 @ 21:22:14
URL: http://www.cmmusic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0