Mattix 09:00

Hejsan alla!

Förlåt att jag inte Bloggat sen igår! Idag har det varit fullt upp!
Har varit Natalies Stylist för hon skulle på ett  stort party!



Stylad och klar för att hoppa in i bilen och för att åka till festen!



Hennes klänning är den snyggaste jag sätt! Den är köpt på Zara och finns bara i 5 exemplar i Sverige


Håret skulle vara Sommarstil med knullruffs:P hahah!  Ne men skämt och sido Visssssssst blev det snyggt?




Nu har jag precis kommit från Salongen där jag träffade kära Malin som är min Frisör!
Många av er undrar vilka färger jag anväder mig av och hur mycket jag klippe mig och hur ofta,Och till och med om jag har löshår, Men det är mitt bara mitt! Nathalie har löshår som jag satt i förra veckan visst är det snyggt!

Från den ena till det andra, Håller på att bokar in lite Bokningar,Fester m,m Snart är det Relesfest(Hur det nu stavas)
Kommer att befinna mig på två, och kommer bli givande och roligt! Mingla slappa vara full och bara ha det bra! hahah
Ska ringa Tidning


Kommentarer
Postat av: annika

snyggt!!

2009-05-24 @ 20:48:50
URL: http://biagiotti.blogg.se/
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Tack så mycket! Vi har haft det mysigt, indeed! Haha.



Och jäklar vilken skillnad på Natalie, men det var riktigt snyggt! Du får styla henne oftare höhö.



Ha det bra! Puss och kram.

2009-05-25 @ 18:00:47
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0