Big Brother stjärnan i en Dröm

Nu har jag vaknat till liv GOD MORGON VÄRLDEN!!!!!!!!!


Drömde om min kära vän Samuel i natt från Big brother;) ahh vilken tid!
Ida som jag lärde känna i Spanien var på en fest i Oskarshamn!


Det här var nog för 2 år sen nu typ men kommer ihåg det som igår! Hade precis gjort slut med Johan efter Pridfestivalen!
Ida kom till Oskarshamn där vi skulle mötas! Hon var superblonderad och hade så stora bröst och passade min stil på kompisar då! " Hon och jag skulle allafall åka till min kära kussin där hon skulle ha en Sommarfest! Åkte dit och Samuel ringde mig! Han var på väg till LILLA OSKARSHAMN! Alla viste vem han var och ni skulle vara sätt!


Oskarshamnare är ett speciellt folk! Finns nog ingen som är normal i den stan! Förutom mina vänner,
När Samuel kom så åkte vi in till stan med han vi skulle köpa Lime, till hans corona öl! BB Drickan!

När vi åkte igenom stan pekade alla på oss och skrev det är Big brother Samuel och Mattiaz (Alla i oskarshamn vet vem jag är efter som att jag alltid har hållt på med musikal och det var töntigt tyckte dom då!)
Så allafall så åkte vi hem och tog massa flumiga bilder och drack som fan! Alltså så mycket så ja trodde ja skulle spy sönder mig! Ida gick och la sig för hon pallade inte att gå ut,

Samuel kussen jag och hennes dåvarande kille åkte in till stan! HAHAH ni skulle sätt alla var galna bara för att få prata med han och på tal om det som händer en idag kom alla dom där som trodde att dom var snyggast och bäst och vackrast! fram och ville bli min vän! haha det är kört för er! Jag har vuxigt upp flyttat ifrån stan! Medans ni andra kan sitta där och ruttna bort för att ni inte kommit fram i livet!

Samuel som var galen bara dissade alla.
Sen gick vi ut och dansade, folk blev galna ville ta bilder m,m

Men när allt blev för mycket så kom Samuel fram och hånglade upp mig! och alla hållde på att dö!
Sen skrek han att vi skulle hem och knulla! och då tog vi en taxi hem!  Allas avundsjuka blickar och deras sätt att uppföra sig på var så roligt! Har knappt kontakt med nån där ifrån! och alla ni vet varför!!


På morgonen så ringde det på dörren hemma hos min kussin "Det var bara jag och Ida och Samuel hemma" Jag öppnade och det var Jehovas vittne! Jag bara nej jag vill inte ha en tidning! har redan toalettpaper:P

Samuel gick upp helt naken med morgonstond och sa "Hejsan tanter vad kan jag och min herre stå till tjänst med" (Och ryckade på snoppen som man hälsar :P) N

Ni skulle sätt deras blick- Alltså jag skrattade så jag hållde på att dö! (Nu har det gått två år så nu kan jag prata om det! För om jag skulle gjort det då skulle tidningen bara göra allt konstigare

Varför finns det inte galna människor i denna världen! alla är så tillbaka i sig själva!!
Jag vill att mer folk ska leva livet;)


Saknardig Samuel<3







Nu ska jag snart ta tvätten igen! Men hörs sen babys


PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0