Hejsan på er alla mina vänner!




Efter musikvideo inspelningen var det en vecka av lung och ro. Träffade min Pojkvän och minglade runt på Salongen, I torsdags så Träffade jag Andreas och vi alla åkte och shoppade! Sen kom vi hem och Andreas åkte hem, Och vi andraskulle på grillfest. Vi åkte på den första grillfesten och sedan på en annan pga att hugo sötnosen var trött: Men blev en sjukt rolig fest hemma på gården med trevliga människor och dricka:P På Fredagen kom Andreas till mig igen, Och Jag klippte Andreas och vi grilade och sedan kom Nancy som ville bli klippt och stylad inför kvällen. När jag var klar med henne så kom Nathalie och skulle bli stylad inför kvällen. Hon fick en Balfrisyr så fin blev hon. Sen gick vi alla till ronny och Sjöng singstar hahah så kul det var ni skulle varit med;) ¨¨ På kvällen blev det kanske lite för mycket av det goda så vi kom allafall hem vid kl 2 och då var vi rätt så döda:P På Lördagen vaknade vi och Maria skulle bokföra;) Så jag och Andreas gick till stan och njöt av solen. Sedan gick vi in på Salongen och träffade Malin. Och sedan ringde en kund som ville bli färgad. Lite sommriga slingor men till slut blev hon en Blondin :P Gjorde Nathalis hår igen för att sedan åka hem och fixa oss till kvällen ;) vi gick ut och baby blev inte lite berusad:P Jag för en gång skull tog det lungt här nedan kommer en bild från VIP KVÄLLEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0