Hej alla sötnosar

Har inte bloggat på jätte länge känns det som!

I morse klockan 9 så gick jag och Maria en morgon promenad efter kaffet! Nyttigt med träningen vet ni! Men när ví gick där på stigen så var det massa jävla ankor som fräste till oss för att skydda sina ungar:P ahhah
Jag var dö rädd!

Sen bar det av till jobbet!  Har fan inte ätit som jag ska men tryckte i mig pankakor!
Sen så träffade jag mitt underbara söta X! ÅH vad jag tycker om han :(
Puss



Men allafall nu ligger jag hemma i sängen! Malin har klippt mig i dag dö snyggt blev det;)
så nu ska jag färga Marias hår för i morgon är det JAG SÄGER DET IGEN - IMORGON ÄR DET REALESFEST FÖR DISCOCREW HUSVAGN!! OCH JAG ÄR SÅÅÅÅ TAGGGAADD!!!!!!



Puss på er alla mer info kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0