Har varit och gått runt älven!







Den är typ 4/5 Km och det är duktigt gjort av mig! Fast jag är sjuk och lite bakis:P
Maria följde med och gick "Hallå sommaren 2009"

Nu är det sol ute har precis pratat med Natalie, Ska träffa henne om en stund om det blir som det blir!
Vill bara åka utomlands och sola och bada och bli brun! Får vänta




Måste skryta mera ju;) Ni som inte har sätt den!

Mina underbara vänner har gjort en Sommarplåga! Jag och Maria har varit deras styliser!
Allt i från Blonderingsfärg klippning smink Styla kläder! Smörja in kroppar med olja ;)

Ser alla mitt snygga hopp när vi spelar Vollyboll!eller  hur det stavas:P Sen är jag med i slutet  pusss






Snart ska jag på Relesfesten!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0