En vacker sång snurrar nu

Ni ska bara veta vilken kväll jag haft!


Gick till hon som jag ska styla inför balen! Hon kommer bli så grymt vacker! Fick veta att hon ska uppträda på balkvällen! och sjunga en sån vacker låt så jag började nästan gråta! Vilken röst tjejen har!!!

Nathalie och jag satt och bara njöt -Okej vi fick faktist inte orgasm men nästan!
Så nu är det inplanerat att jag ska sminka den där tjejen och fixa hennes hår!

Är det inte sommar när man nån spelar gitar och en sjunger alltså gud jag bara älskar mitt liv ibland!
Min tele har ringt och alla ni som bokar tid så gulliga är glad att jag är eran frisör! Jag är bäst på blondering och det vet ni om! Sen gick Natalie och jag och träffade en kille jag har hållt på meds kompis Madde! En sån skön brud! Hon skulle iväg och bada;) 


Bra att alla lever livet för det är det jag vill!!!!

Ni kan vara precis som ni vill för då kommer man nånstans! Jag bara läntar tills helgen då ska jag festa och bara leva livet!   Fan att man inte var tjej ibland och hade silikon! det har jag tänt på -Skulle aldrig bli en transa!

Men fan har du inte tänkt på att vara det andra könet för en dag?

Vet ni var jag skulle göra?

Jag skulle gå upp ur sängen,Sminka mig som bara den locka mitt hår och bara gå runt i en playboy BH
och en kort kjol och bara ragga röven av mig skulle ligga runt som fan!  fast jag får ragg nu så skulle jag bara testa alla killar! och sedan bara dissa dom!  Vad skulle ni gjort?


BLOND OCH HET TACK VI VET;) SÅ ÄR LIVET

Tvätt tid i morgon kl 8:00 Nån som vill hjälpa till och kanske prova tvättrummet?

Alltså jag brukar alltid sjunga där ;) så testa  och du ps Ha inga snuskiga tankar på att prova;) här testar vi allt
Varför älska halva världen när man kan älska allt;)


PUSS


Du kanske inte vet vem den här bruden är? Men det vet jag och hon är den roligaste och galnaste som finns


Kommentarer
Postat av: petra

klart man tänkt på att byta kön för en dag hehe skulle göra massor för att få känna på hur d är att vara kille... använda snoppas så mkt som möjligt hahahahah typ..=P

2009-05-26 @ 00:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0