DISCOCREW - HUSVAGN!!!!!!!!

Hejsan mina vänner!!


Nu har jag precis färgat min stora utväxt! Så skönt! Måste bara ha i Silvershampoo! och en Toning i


Nu på Lördag är det Relesfest för Sommarplågan HUSVAGN!

Vill just du följa med mig på festen? skicka ett mej till [email protected]




SOM MÅNGA REDAN VET ÄR JAG OCH MARIA DERAS STYLIST!
Tror inte många förstår hur stolt man är över  vad man kan göra med en sax hårfärg. Smink Kroppsolja! Och annat hemliga saker! 




Matsy blivit stylad av mig



Anders stylad av mig. Fatta att han fick en ny hårfärg och en ny frilla av mig!
sminkade han med;)


Husvagnen är stor! och om ni inte har sätt vad vi har skapat så kommer det här nedanför
>




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0