Bort med gammalt-IN med nytt!!



Så nu har jag vårstädat lite! Underbart att bara få bort lite! Och to inte att jag städat mina kläder,Tvättstugan.Hemmet.Gården! Utan Mitt hjärta



Jag har alltid varit sån som är en periodare! Det vet jag! ska inte sitta här och ljuga! Kommer du in i mitt liv kommer du där ifrån om du inte överbevisar mig!  Har haft underbara vänner, Vi har legat och planera sjuka saker vi ska göra men ibland blir det av och ibland inte! Att ha en vän är som ett förhållande, Man är jätte tajt med .man sover tillsammans och festar óch åker på resor! Det är roligt för stunden!  Men sen kommer det nya intressantare männsikror! Det är så det är! Man vill inte förlora människor men fråga mig inte varför?



Jag älskar alla nära och kära men idag fick jag nog, Efter jag klippt en tjej och blonderat henne så skulle jag som sakt träffa en kille som jag träffat ett tag! Ne inte dejtat om du tror det! Okej kanske haft sex med han men det måste jag väll inte säga? Han och jag skulle allafall träffas MEN HAN ORKADE INTE! OCH SÅ ÄR DET ALLTID! OCH HAN ORKAR BARA NÄR HAN VILL HA SEX! SÅ IDAG SÅ BLEV DET BYE BYE! MITT SISTA SMS TILL HAN VAR SÅ HÄR



Mattiaz:
Välden går inte under för att du inte orkar! Vill du inte -Så vill du inte! Orkar inte med att allt ska vara på dina villkor.HA ett bra liv! Mister man en står det tusen åter!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu är hotellet bokat för Releasfesten! Så mysigt och kul! Nu jävlar ska jag bli snyggare en aldrig förr!
Har varit så slarvig med att gå ut och gå VILL JU INTE VARA TJOCK FÖR ENDA IN I HELVETE!
Men får la svälta mig själv! Hon som jag klippte blev jätte nöjd! MIN BLONDERING ÄR BÄST!! :)






Nu pratar jag med min kära Mamma;) Underbara du! Jag är lik min Mamma som fan!
Vi kan prata om allt Sex,Vänner,Kärlek,Familjen.resor,nyheter. Ja allt det är min bästa vän!
Måste åka hem till henne snart! Älskar dig Mamma!



Nu ska jag ner och röka!!
Sen är det så här att folk vet att jag haft ett förhållande med en söt kille!
Så är inte fallet längre! Och jag är singel och väntar på att den rätta ska komma in;) HAHAHh det där lät ju rätt så mysigt




TA HAND OM ER HÖRS SNART


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0