Alltså folk tycker om mig!

De vill ha handplockade duktiga make-up artister till denna kampanj, som handlar om ------------. De har höga krav på personalen även till denna kampanj
Ni som får detta brev tillhör vår allra bästa personal och vi tycker att de höga kraven L’Oréal ställer på personalen inför denna kampanj stämmer mer än väl överens med den profilen ni har! // Min hemliga uppdragsgivare!


;) Det är så det är! Det här kommer från huvudkontoret i sthlm!  från mitt andra jobb.,



Nu på tal om mitt jobb i Sommar! Ska byta lite dagar så att jag kan vara "THE STAR" PÅ TV;)  Tur att man har dig Gryn du får en på så bra humör






Alltså finns ingen bättre chef och jag har haft många! Hon får mej så glad och lycklig! och kan vara en bra chef samtidigt som hon kan vara som jag! Har kommit tillbaka till arbetsplatsen för hennes skull;) och står för varje ord jag skriver;) du är guld värld! Nu ska jag iväg och klippa puss puss

Kommentarer
Postat av: Gryn

1000-tack Mattiaz för de fina orden!! Blir alldeles jätteglad i hjärtat:) Och du, det är väl klart att folk tycker om DIG! Det enda man behöver vara är ju sig själv... Puss på dig <3

2009-05-28 @ 18:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0