TUR ATT JAG LEVER!

Dagen blev nästan bra tillslut!


Klippte mina barnklippningar,Vilka sötnosar dom blev;) Alltid kul att klippa barn! Natalie var med och fanns där som stöd min lärling;) Efter barnklippningarna tog vi oss ut till Blonda Malin som skulle ha Extentions! och metoden jag användemig av var nål och tråd! Satt och syde som en tok och hon blev grymt sexig! BLOND och HET fan Mattiaz vänner vet;)



Sen så så jag och Malin på Patrik 1,5 har sett den många gånger nu, Men både Malin och jag  fällde tårar:P blödig man kan vara då! Men gick hem sen för att äta med Maria! Och sedan cycklade jag till NATALIE för att hämta pengar! RIK RIK;)
Men när jag nästan var frame hos Natalie så så ja en kvinna och en man, kvinnan skrek till som bara den och ramlade i hop som en hög på marken! jag blev dö rädd! hon började spy, Mannen försökte göra nått han hållde på med grenar och löv (båda var påtända) Allafall så blev ja piss rädd och ringde till Natalie att hon skulle öppna sin dörr, Ville ju inte bli dödad nu när man har så mycket framför sig!  Natalie kom ner och hon så kvinnan ligga på marken vi båda blev oroliga!

Så jag tvingade Natalie att gå fram men hon vände, Man vet ju aldrig vad som kan hända
Men allafall så var det andra vittenen där på plats och mannen sprang där ifrån och kvinnan låg på marken vi trodde hon var död så vi gick fram till henne och Natalie frågade hur det var med henne och reste sig upp kvikt och vi började springaför hon trodde vi skulle ringa polis och allt som vi redan hade gjort!

Men till slut kom polisen! Och kvinnan började springaoch efter kom 6 poliser och försökte få ner henne men kvinnan som var så smal som en sticka och vägde säkert 30 KG var svår fångad! Men tillslut fick dom in henne! och vi kunde gå där i från!




Jag var så jävla rädd ska ni veta!!!



Men ja allt händer oss måste jag säga !!!


PUSS PÅ ER ALLA

MaTtIaz


Kommentarer
Postat av: Lollo

hihi, det var jag och min pojkvän, som var dom "andra vittnena".. :p

2009-11-13 @ 03:59:48
URL: http://wikarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0