Smålands skogar

Nu befinner jag mig mitt i småland! HAR KLIPPT OCH STYLAT FAMILJEN NU ;)


känns så underbart att träffa alla! saknar dom så,På ett sätt vill jag flytta hem igen! Vill se mina syskon växa upp det är mitt kött och blod! Kul att träffa gammla vänner. och umgås med bröderna! lite tungt inom familjen, Men det kommer bli bra tillslut! Mamma sminkade jag för första gången som Proffistionell Make up artist! hon var så nöjd och blev as snygg!

Bilder från helgen kommer att komma upp när jag kommer till Borlänge!
Vill inte åka alls till Bolrlänge! inte för att jag hatar folket! dom alla där är underbara! Men man känner att snart vill bara börja om på nytt och bilda sig ett eget liv!  Med sin egen adress egna saker m,m!


Har nu fått problem med ryggen! kanske skrev det i förr blogginlägget!  Jag jobbar hela tiden med händer och rygg! blir så trött! Men livet får gå det är så det är !



Älskar min familj! Massssaaa! ska se vad planerana väntar!
Sov men min lillebror Keilon inatt! mys pys! fattar inte han är 5 år och så himla duktig.
Men felet är att jag hela tiden säger Hugo till han! (underbara Hugo är Marias son)


Så idag  vill jag bara ta det lungt! puss puss på er alla !!!





Bild på Mamma i Spanien!



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0