NU SMÄLLER DET!

Kan ej skriva så mycket, Jobbar från 11;00 på morgonen och slutar halv 7 typ!


Nu ska ni få höra hur en blondin kan göra! Fick en del av min melodi och nu har jag satt texten! Ref är redan klar PORR PORR PORR! Så mina producenter är så jävla duktiga! Ni ska bara höra men får inte ge ut den!

Idag ringde dom från Strix televistion! Och helt plötsligt så är det i morgon jag ska vara med i serien! HAHAHH gud jag fattade att det va nästa månad tänkte jag! Ringde upp min Kompanjon Maria och sa att vi skulle spela in i morgon, Men tyvär så har hon sina barn och sitt jobb så hon hoppade och hennes ersättare blir MIN MAMMA! Har mitt underbara Jobb så jag fick ta ledigt! Tänkte om det är nån som är galen och bra så är det min Mamma! Så i Morgon kl 08:00 åker vi igenom Sverige! för att bli upphämtade av TV teamet!  


Så nu är det TV/ musikvideo och åka till Uppsala och spela in låten,
Och mitt i allt så dejtar jag!  alltså det känns super mysigt och kul på samma gång!
När jag jobbar mycket så mår jag bra! hatar att va stilla! Ne nu folket så ska jag snart sova måste va uppvilad sedan är det Kamera i mitt ansikte 24 H



puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0