Nu jävlar!

Saknarmin familj redan!  Helgen har varit otroligt! eran älsklingsfrisör kom tillbaka för att klippa er!
Då fick man lite pengar så det var skönt! Min rygg är söder, Aj aj AJ


Men har tänkt igenom livet nu!
Saknar min familj och har altligen kunnat skratta på riktigt! Känns så skönt! Vi är så lika alla i familjen! Sjuka i huvdet på ett bra sätt! ÄLSKAR er


I lördags kväll träffade jag Ehlin och kim! Ehlin och jag som skulle ha en vit helg började dricka lite martini! och det blev lite mer lite mer och lite mer sedan snappsade vi massa! Oc gick förbi Emma och Dotte!

Och sen ut på Nattklubben! vi fick skjuts till klubben så underbart!
Men festade till sent på natten, blev en anaing full och vet ni jag hånglade med mitt ex och det är en tjej myyysssigt!!


Nu har planerna börjat har fått så mycket jobb, Men vet ej vad jag ska ta! Vill ju vara med i tv programet . Men sen vill jag ju åka till jobbet utolmands! Jag behöver vara själv nu, Vill ha min egna lägenhet komma hem när jag vill,Va med vem jag vill! kunna stängain mig! Ha min dubbelsäng! Jag ska fixa det!!

Har lite bokningar, måste börja shoppa kläder nu! Men snäll som min Mamma är så fick jag Jeans från Spanien! ja blev lite chokad att jag skulle få dom dyra jeansen! Alla mina jens jag har förutom dom färglada kostar alla över 1000kr!
Kanske ska sälja ett bar! Ska ringa kliniken och beställa tid nu detför kännar jag! Ska baraklippa litemere!


Imorgon ärdet balen och jag ska  fixa henne Mysigt sedan ska jag sminka hennes kille!
Alltså gud va roligt! Bilder kommer upp på bloggenfrån helgen!!!!!



Nu ska jag vara lite arg! snart börjar mitt liv! Ska bara bli smal sedan vika ut mig i varje jävla gay tidning!!
Sen får jag pengar!!! PUSS PUSS




PINACOLADA.----BOY


Kommentarer
Postat av: rasmus stolt över dig min bror

det var nog det sjukaste jag hört på väldigt länge att ni ens kollar på min brors blogg det är sjukt att ni kan sjunka så långt men alla ord är från en det är från mikael svennson humleplan 37 i oskarsham att du kan sitta och hålla med den dåren och kommentera min brors blogg är långt du måste med vara sjuk i huvet men det kommer en dag den kommer snart då är det över kan jag lova älskar dig mattiaz du är för bra för dom idioterna

2009-06-15 @ 14:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0