Mora här kommer jag




Lite coolt att man kan sitta och blogga från tåget;)
Sitter  här och precis lämnat Borlänge bakom mig! Det känns faktist kul att leva det liv jag gör!

Mina 2 fasta punkter där jag lever och bor är i Vimmerby hemma hos Mamma och Borlänge hemma hos Frank och Maria!  Känns trygt att ha 2 bostäder! Hoppas ni inte är trötta på mig!  Nu känns det lite jobbigt att lämna Maria och frank!

Har ju bott där sen April! Och dom har varit underbara! Fast nu Mattiaz låter det som att du har med dig dina 6 väskor på tåget och aldrig mer kommer komma tillbaka! Klart att jag kommer att komma tillbaka!


Nu kommer mina låtar Blond och het och kanske Jag finns kvar att bli om remixade weee  grymt! Sen tar jag nog Blond och het och gör musik videon av!  Låten är ju så gammal så man vet ju inte om det går att göra nått!


så ser det ut i livet nu! Sen kommer jag att vara med i TV programet! ska hinna göra Restylane och en tatto innan! Men kommer jobb sjukt mycket! Om det inte är Santaworld är det musikvideo om det inte är det är den annat!


Undra nu hur den här sommaren kommer att bli! En singel sommar som förra året? Liseberg jobbade jag på då!
Sjukt glad att jag sätt Sverige mycket!  Va då hur många i min ålder har gjort så mycket som jag gjort? inte många
Jag har jobbat på Liseberg i Göteborg, Och på Astrid Lindgrens värld i Vimmerby och på Santaworld i Mora! Och på massa andra ställen! och bott i spanien i 1/2 år Och haft hus där nere med min dåvarande kille! Och kan ju säga att i dag ångrar jag att jag satt mig in i ett förhållande och flyttade till Spanien! Visst Spanien det var sjukt roligt! Men en kille som jag inte alls passade tillsammans med! Fy fan! Ucha spyr när jag tänker på allt 


jA JA NU SKA JAG GÖRA LITE ANDRA SAKER PUSS PUSS PÅ ER SÅ HÖRS VI SNART! Tänkte att jag är dålig på att videoblogga men det kommer snart igen kyss och smek vilken rolig lek ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0