Hello

Bakis som bara den,Sitter jag här och är rätt så glad! Ni vänner som saknar mig saknar er med!

Igår så började fixet med min låt som jag ska göra musikvideo till ;) kommer bli otroligt roligt!!!


Jag har redan en klädstylist och redan en hårstylist och en make up artist! kan ju inte bli bättre;)
Jobbar men människor jag trivs med! I videon har jag lovat mig själv att inte jag för en gång skull ska göra nått med make up och hår!  Men man vet ju aldrig!  när låten är klar så blir det en tävling på bloggen!


Och tävlingen blir att du ska vara med i min video!
Och få en om styling till max,  håll ögon och öron öppna.
Tänk en hel dag med mig och ha stylister runt om dig;)
Bara att fråga Natalie som är kompis med alla oss hur hon kan få se ut och göra hahah ;)



Sitter här och måste packa! Hört nyheten eller Min Mamma ska med mig upp till Dalarna idag helt sjukt!
Mamma har så snyggt hår nu ;)  fast det är löshår så ser det grymt bra ut!


Så i sommar är det mycket som jag ska göra
Jobba på Santaworld! och vara med i tv och göra en musikvideo!




Måste planera lite nu pusssssssssss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tycke väl att jag kännde igen dej från tomteland ;p

2009-11-02 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0