Hejsan Mina vänner

Har varit fullbokad i går,


I går så började dagen bra! Jag träffade Natalie och vi skulle vara barnvakt, Efter att vi lekt med Hugo som vi var barnvakt åt så åkte vi till kunderna! Efter som att Natalie är min lärling så känns det skönt och bra och ha med henne på olika uppdrag!  Det var 5 st gör om mig stylingar, Och det var ganska lätt efter som att jag har otroligt bra ögon för att få fram det bästa hos kunden så klippte jag alla 5 i olika sommriga frisyrer men olika blonda färger! blev grymt snyggt!
Kom hem där i från vid 22 och ville inte sova allts, Gick in på QX för att se om mannen i mitt liv kanske hade skrivit!


Inte för att jag har nån Man i mitt liv! Men man kan ju alltid hoppas! Att han står där snygg som fan och bara tar mig,

När jag hade suttit på Qx fick jag en Kussin längtan och ringde henne! Otroligt kul att prata med henne. Vi har varit med om så mycket hon och jag! Vi har  åkt på Rodtripp till en anstalt:P hahah och massa mer, Har spelat teater tillsammans och varit på mingelfester! Weee;) Hon e så snygg och igår fick jag veta att hon ska vara med i samma grej som jag ska vara med dig;) hahah Skandal skandal. Till slut skulle jag gå och lägga mig! Och då så dök han upp den där Mannen på MSN helt plötsligt! Och där satt vi och pratade om allt möjligt till KL 5 i morse! Det var as mysigt;)



Är så mycket just nu, Idag ska jag in till banken! Och lägga in lite pengar på mitt konto, Sen ska jag ringa Mamma och se när jag åker till Småland! Har massa kunder inbokade där som ska se snygga ut inför Bal,Skolavslutning m,m! Kul att man är popis! Jag är ung och livet rullar fram! IOch i Sommar är det massa planerat!  Hur ska jag hinna allt, Jobbar på Santaworld. Ni måste ju komma och se mig som Prinsen på Tomteland! BLOD OCH HET tack jag vet;)



Har gjort sittupppppsssss;) Varit grymt duktig! Skulle gått ut med Maria, Men hon gick före idag och gick men jag ska gå senare!! ja ja puss och kram på er alla sötnosar





Så vi drar Danmark-Spanien ;)

Kommentarer
Postat av: Linus E. Ohlson

Glöm inte bort mig nästa vecka bara =P

2009-06-04 @ 00:11:03
URL: http://blogg.linusohlson.se/
Postat av: Linda

heeeey hottie :D Vad heter du på qx? jag heter Xaira där :D SKRIIIIV :P puss och kram Bitch

2009-06-04 @ 20:07:08
URL: http://kinkz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0