Allt är underbart!

I går var jag med Natalie, Vi var barnvakt en stund för att sedan åka till kollektivet och sitta och dricka sommardrinkar och sjunga Sing star.

Alla var samlade och många skratt kom fram, Natalie som är på jobb idag! var tvungen att åka hem tidigt,
Jag stannade kvar för att mysa vidare hihhihi gick hem efter lite mys, Jag vill leva livet! Och det känns skönt att veta att man kan vara med en person och det betyder inte förhållande och att man ska gifta sig samma dag.
Har varit besviken på han men i går gick allt jätte bra och blev mysigt,


Sedan traskade jag vidare hem lite små lullig, Somnade gott i min säng,
Och på morgonen vaknade jag lite små bakis,


Har precis varit hos en underbar kund som jag har toppade henne, och bokade tider till hennes son. Alltså vilket hus hon bor i Maria var med mig och man tänker igenom livet på ett annat sätt när andra personer som inte står en så nära frågar vad man ska göra i Framtiden. Just nu är jag på toppen av berget, Har jobb och pengarna bara rullar in,
Har varit 2 jobbiga månader men nu är det över, Börjar jobba om två veckor. och planerna  i Sommar känns jätte roliga, Musikvideo och mys med allt.  Ska ringa hon som ska göra min musikvideo. och sedan planera


I morgon kommer jag att fixa Amanda för balen! Sedan ska jag sätta mig på tåget för att resa ut i Sverige! 8 timmar ska jag sitta på tåget. och sedan träffa underbara personer. är fullbokad med styling från topp till tå på Fredag.
Sedan ska jag klippa familjen på lördag.Och sen ska jag träffa min kussin på söndag

Blir nog att jag kommer åter till Borlänge på måndag! Sedan är det 1 bal bar som jag ska sminka och styla!
Och på Måndag är det även Extentions dax, och på Tisdag är det ju balen. Onsdag en barnklippning.

Och sedan är det Tomteland som gäller på helgen! Kommer bli givande och kul.
Nu ska jag och MARIA åka och skyllta om på salongen, ska träffa underbara Malin med!


Restylane blir nog till sommaren. och Extentions. Är jätte glad över alla er som säger att jag har Barbie ögon;)




Ta hand om er alla så hörs vi sendare, I love myself and i like it ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Läser din blogg varje dag :) gilllar den mkt. bara lite dålig uppdatering!!. Du verkar GRYMT coool ;O

2009-06-04 @ 18:31:58
Postat av: Mattiaz

Taci så mycket jätte snällt! Lovar ska bli bättre på det;O)

2009-06-04 @ 21:07:00
URL: http://mattixstylingtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0