Trötta Mattix talar ut!

Hejsan mina gull!


Idag har jag tagit det lungt med pojkvännen! Underbart mysigt, Men mindre mysigt när man är bakis! Men som tur så var bara en av oss båda det <3 Sedan efter att han åkt hem så gick jag hem till Malin och Elin och åt mat med dom sååå mysigt;)  Men det mysigaste är ju att jag inte sovit nått i natt. Alltså i går menar jag. Satt vaken och mådde kanske inte så bra! Men nu har det löst sig! Tänk va lite alkohol kan göra med ens sätt att vara.



Så nu måste jag försöka sova lite! Är svin trött och ska jobba i morgon på Santaworld. Ja vill inte med pengar pengar!
Manus till Musikvideon  kommer bli grymt! Har faktist hittat en grym Manusförfattare;)  Och tur att min Pojkvän ska spela in dom intima scenerna med mig;)  så nu blir det utvik för fulla muggar för mig!


Och alla bilder och alla filmer som finns runt om på internet på mig! ni som har dom kan ju bara njuta det kommer värre kan jag säga;) FUCK YOU;)




Nu ska jag sova, SAKNAR MIN MARTIN SÅÅÅÅÅ TOMT HÄR I SÄNGEN!


MEN MEN PUSS PÅ ER ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0