Tja

Idag när jag kom till jobebt var jag död*!! Alltså fick lägga mig och sova en timme på jobbet, tack min underbara chef!
Och sen när jag kom hem så skulle bror och jag på middag med Malin och Elin, eftet det började ja må illa spyddee som en gris, och ville bara hitta på nått kul och fly bort! Vill inte gå in i väggeennn!! men håller på att göra det!


Men i kväll/Natt har jag varti med Malin/Elin och bara haft det mysigt chillat och haft det underbart! kan ej sova så ligger i min säng,



I morgon är det jobb igen, Sedan tror jag att jag och Malin ska till Borlänge och träffa min frisör så hon får klippa mig! Lite svårt att klippa sig själv:P


Så nu ska jag sova med ses snart

PS ÄLSKAR ALLA NI SOM GÖR HOPPET I MITT LIV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0