Ont ont ONNNNTT

Ligger i sängen och har fortfarande ont i min hals!
Idag har jag varit ledig. Killen åkte i från mig jätte tidigt, Sedan gickhan till jobbet. Och där var jag ensam i sängen utan han, så tråkigt att inte vara med han idag. Men förstår att han måste jobba. Den Människan har mitt hjärta!

Sedan så gick jag upp och gick mot stan där Vanja var;) Tog en snabb pratstund innan hon skulle på bussen mot sin hemstad. Men hon skulle återkomma på kvällen. Efter det gick jag hem och kom på att jag måste äta. Fixade lite mat och sedan la jag mig i sängen vid daton. och surfade runt och planerade Musikvideon;) 

Sen kom Malin och vi har bara tagit det lungt skulle tränat idag men blev film för fulla muggar i stället!
Så efter Malin gick så kom Vanja ochvi hade en mysig pratstund om livet och allt som har med det att göra!


Nu ligger jag och hosar, Har ångest att jag inte gjorde nån träning men men får la göra det i morgon, men baby;)
Vi hörs alla snart igen puss puss babys:)

Ps varför det inte kommer några bilder är för att min Kamera har Maria:P haha


PUSS


Kommentarer
Postat av: Maria g.

stämmer så bra söting :)DEN ÄR med mig ..... vi kom fram igår och har hunnit bada bastu, chilla med syrran o brorsan och deras polare..ätit massor..

Idag är der meningen att vi ska på SimeRock, en festival :)

kram kram

pst. har stängt av mobilen så jag nås bara via bloggen, facebook o email :)

2009-07-11 @ 11:37:03
URL: http://muym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0