Det finns en tid i livet alla inte vill gå igenom

Att man lever och ser nya saker dag för dag vet vi alla! Livet är inte så lätt som man tror!



Idag vill jag tacka mina underbara sponsorer som fixar allt löshår och reklam m,m till Musikvideon!
Ett stort tack RAPUNZEL OF SWEDEN! Om ni vill ha lika snyggt hår som mig och mina vänner beställ där ifrån! Jag är glad att visa upp deras produkter i min kommade Musikvideo,



Jag sitter nu och idag har jag jobbat!  Idag var det inte lätt, Men känner att jag mår bra fast tiden ran ut för fort!
30 dagar och sagan tog slut, Kanske det är så med Sommarkärlekn man går på den varje år, Kommer man någonsin träffa den rätta i denna lilla värld? Hoppas att jag gör det, Men nu ska jag vila ut och bara tänka på mig själv!
Vi skiljdes som vänner, och allt känns bra mellan oss, Fast sagan är inte slut, Han kommer att vara min bi roll i Musikvideon och det kommer bli grymt.



Skriver inte i bloggen för jag hinner inte! Är fullbokad som tusan jobbar och på jobbet kan jag inte sitta med en Mobil eller dator, Så jag har ett annat liv en bloggen med,


Nu förstår ni alla ni som känner mig i Sommar spelade jag in Tv programet och det var bara en impuls grej som blev sjukt grym, Och nu på Torsdag åker vi till Sthlm och ska på hemligt uppdrag;)  Kommer bli grymt kul,


Ska försöka sova lite nu, Hoppas att det går



Love you ni som vet !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0