vill bara tacka alla..

som tror på mig, som stöttar mig och som finns där för mej, ingen nämnd och ingen glömd!!!
De senaste veckorna i mitt liv har jag faktiskt insett att branschen,
 inte alls är så hemsk som vissa andra fick mig att tro...
Jag vet att jag är här för att stanna..
och vad folk än tycker så står jag för saker jag gjort..

Denna resa har egentligen bara börjat..
Håll utkik för har så mycket på G nu.
Jag börjar varje dag med att nypa mig i armen för att se om det är på riktigt..
och yes otroligt men sant, det är det!!!



ibland är man inte riktigt beredd;) men klart man ställer upp på bild...


Kommentarer
Postat av: Angela

Såg makeovern du gjorde på Jenniefer, jäkligt coolt och spännande :)

2009-12-16 @ 20:16:04
URL: http://www.shingela.se
Postat av: Carro

Du är verkligen skit snygg:)

2009-12-16 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0