vart är världen på väg???



Hur kan männsikor behandla andra?
Är vi inte här för att leva tillsammans och hjälpa varandra?
Jag tycker att mobning är fel, Vi ser det varje dag överallt men gör inget åt det!!!
Alla är vi olika det kvittar  om vi är
färgade eller tänder på samma kön? Eller har olika hårfärger eller annat!

JAG BLIR SÅ ARG
sitter och tittar på 4 an och en kille tog sitt liv pga att andra mobbade han
Det finns så mycket fel vi människor gör,Varför kan inte alla Mammor och Pappor bara holla koll på barnen ?


Jag blev mobbad när jag var lite för att vara en tjej.
Men idag känner jag mig så jävla stolt jag kom längre en vad ni gjorde! 
Nu kan jag se ner på er, Men jag kommer aldrig låta någon bli sårad eller bli misshandlad framför mina ögon förstå att alla är vi olika och det skulle bli sjukt om alla vi var lika.

Vi måste visa kärlek mer! Jag säger alltid till min familj att jag älskar dom
Så tänk till innan ni säger ord som kan såra!


Så alla ni som läser detta visa mer kärlek varje dag lova mig det


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker du är helt grym! Du ska vara stolt över den du är.

Fick mig ett gott skratt när skyltdockan tappade handen i Ullared.

2009-12-16 @ 23:37:02
URL: http://metrobloggen.se/haugen
Postat av: Jannike

gör en god gärning och skicka vidare vetja :)

2009-12-17 @ 00:25:36
URL: http://jannikeahlm.blogg.se/
Postat av: malinerika

så sant, så sant.

2009-12-17 @ 02:10:28
Postat av: Hulk Hogan

Synd att du inte gjorde som han. Tog ditt liv dvs.

2009-12-17 @ 05:44:09
Postat av: lina

jag tjöt när jag hörde inslaget om den pojken. en elva åring ska inte ens veta hur man tar livet av sig! en elva åring ska inte behöva känns sådan ångest.

jag förstår inte hur en skola och BUP kan ignorera och bara se på när en pojke vill lämna sitt liv!

2009-12-17 @ 11:05:38
URL: http://linamaggi.blogg.se/
Postat av: Janna

Jag har också varit en av dom som har blivit mobbad, tack vare idioterna hamna jag i ett skadebeteende och bulimi. Jag tycket skolor och även andra ska hålla ögonen öppna. Och om dom ser ngn mobbning borde dom stoppa det.

2009-12-17 @ 12:23:22
URL: http://darkeyeangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vilken bra förebild du är asså..

2009-12-17 @ 15:03:11
Postat av: M

Sant alltså. Det är alltför mycket skit i denna världen.. Du verkar hur fin som helst.

2009-12-17 @ 18:37:14
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: LouiseHultman

Mobbning är hemskt, jag förstår inte hur folk tänker. Om det var dem som stod där, helt ensamma och folk tryckte ner dem så skulle dem förstått.



Bara för dem hänger med på grupptryck så behöver inte vi som vill sticka ut göra det, vi som vill vara egna utan att behöva höra andra saker, som sårar.Jag är inte mobbad, jag blir accepterad. Men det finns fler människor, och som den pojken då, tar livet av sig pga mobbning. Tänk vad bra alla skulle mått ifall alla var som vi ville, alla kunde skratta, alla skulle kunna vara sig själv, utan att skämmas. Ifall inte grupptryck fanns, så skulle vi alla mått bättre!



Föresten, jag stod över dig på rulltrappan i ullared i Måndags^^ Ditt hår är grymt!

2009-12-18 @ 20:51:33
URL: http://louisehultman.devote.se
Postat av: PeterDeluxe

Har själv varit mobbad i skollan men fan styrka i musik tack vare snygga Magnus Carlsson & hans BARBADOS på den tiden dom spottade ut hits efter hits.

2009-12-22 @ 03:20:54
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har så rätt! :)

2009-12-22 @ 20:24:47
Postat av: Emelie

Heeej!

Väldigt bra skrivet!

Mobbning borde inte ens få finnas, det är så många barn och ungdomar som begår självmord m.m. pga mobbning! Hemskt! :(

Får jag kopiera din text och lägga in den på min blogg? (skriver självklart att de är du som har skrivit den) Tyckte nämligen att det va så bra skrivet!

Ha en god jul och ett gott nytt år nu =)=)

Kramar på dig!

2009-12-22 @ 22:30:09
URL: http://mliochkarleken.blogg.se/
Postat av: FlashBack

Attention whore!

2009-12-23 @ 20:34:03
Postat av: amanda

jättebra skrivet! du är coool!

2009-12-23 @ 23:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0