Trallala


Stod och underhöll folk i butiken idag sjöng min låt på Japanska och då kom alla söta fans fram och ville ha en pratstund och autografer
Ni är så söta <3 För alla vet väll att jag kan alla språk;) så Åkte tidigt i morse för att kunna shoppa loss innan jag skulle bänka mig i soffan
för att titta på min söta Mamma, Det är inte klokt hur roligt jag har med henne Älskar dig Mamma synd att du är i Spanien just nu!!

Hade med mig en stand in idag, Hon skulle bara gå på toaletten då jag hör i högtalaren

- Kan Ullareds Mattiaz komma till Kund tjänst där Mamma väntar:P

Fick gå dit men då var det Ullareds Bloggarna som stod med kamera och frågor som jag skulle svara på Sååå söta ;)
Alla är så underbara på Ullared VIP i kassan det ni ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0