Sweden nu kör vi...

Heeeeej Bloggen!

 

 

Har inte kunnat skriva blogginlägg nu på ett tag :P  Nu ska jag försöka förklara mitt liv Jag är just nu i Falköping har varit på turnè med Slitz modeller har aldrig haft så kul. Smink, dans, mingel ;)

Sitter i bilen med min underbara livvakt tack alla som varit med och minglat runt med oss överallt i Sverige ni har varit bäst;) har aldrig jobbat i så lite kläder, Brun och snygg vita tänder och nytt hår ;)

Älskar FREE SUN  Karlstad ni är mina änglar har aldrig varit så snygg! Mina läppar är grymt snygga

Vara rockade som fan;)  Och 2 galna tomtar farbror Bosse i Sunne och Peter Olsson i Vara Vilka män dock behöver man inte fylla ut könet med toapapper storleken har ingen betydelse GRRRRRR;)

Sunne fy fan vad roligt J Ni hetrokillar är så galna ;) Alla vill ha mig och det är bara att tacka och ta allt man får :P Och Nathalie i Sunne faktura kommer på posten för mina söndriga byxor hur mycket du en vill ha mig  bättre lycka nästa gång ;)

 

Mitt nya jobb trivs jag med ;) Glam babe :D det är så jag  (Det här är bara början)

Imorgon är det mig ni ser hemma i soffan;) KL 20:00 på kanal 5 Och ska inte glömma min Mamma som jag älskar!!!!!!  GO GO GO CHRISTMAS TIME IN ULLARED

Puss puss puss på er mina underbara fans läsare och allt

ÄLSKAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: elina

kan du lägga upp klippet från ullared på bloggen ? ^^ skulle bli så glad

2009-12-13 @ 14:43:00
Postat av: hihi

JAG BOR I FALKÖPING :D hälsa på???:D//Matilda..

2009-12-13 @ 15:06:37
Postat av: lisah ღ

snygging :*

2009-12-13 @ 19:06:20
URL: http://lskogsberg.blogg.se/
Postat av: merima

herregud vad jag älskar dig mattiaz du är verkligen en helt skön person, och så är du jätte sööt :)



komentera gärna min blogg! pusss <3

2009-12-13 @ 20:08:05
URL: http://mexys.blogg.se/
Postat av: Belinda

Hej snygging! Belinda här, som du jobbade med i Sunne :) Ser att du lagt upp en bild på oss, om du har fler så får du gärna maila dom till mig. Skulle va jättegulligt ;) pusss!

2009-12-13 @ 22:06:39
Postat av: sabina

snugga bilder hörru ;D

2009-12-14 @ 09:31:32
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: Malin Eriksson

i Falköping ?! synd att jag inte var hemma där i min hemstad då. hade varit kul att träffa dig. Tycker du har en helskön stil ! :)

2009-12-14 @ 15:20:28
Postat av: hannah " ett faaaaannnnnnn "

sööööttthhhnoos



puuuusssss ;* <3

2009-12-14 @ 17:07:56
Postat av: hannah, ett faaaaaaaaannnnnnn

Söööthhhnooosen



puuuuuuussssss;* <333

2009-12-14 @ 17:09:02
Postat av: Emma

Vad gör du här i lilla skitstaden Falköping? Synd att man inte träffat på dig för du verkar ju vara förjädra go ! :)

2009-12-14 @ 18:16:03
URL: http://blacktrap.blogg.se/
Postat av: jenny

Hello darlig:D



Snygg bild på mig alltså;)



Syns på juldagen:D

2009-12-15 @ 00:14:29
URL: http://jennysundelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dina ögon... Du verkar vara en helgó person...önskar jag kände dig

Kramiz Pernilla

2009-12-15 @ 10:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0