PUSSS

Ber om ursäkt att jag inte hunnit uppdatera men mitt liv har gått så fort sista tiden att jag nästan inte vet om jag hinner med längre;)

Ibland är saker uppåt för att nästa gång vara neråt men ändå är riktningen åt absolut rätt håll!

Jag vet att jag är här för att stanna och jag ska visa det för DEJ och alla andra som inte trott på mej. Jag tror i alla fall på mig själv, för jag vet vad jag kan och det är det viktigaste. Dessutom har jag folk bakom mej som stöttar mej och som finns där till 100 % till skillnad mot vissa andra vars löften inte är värda ett dugg.

Det är inte lätt när man får höra att man ska bli stämd pga. att man inte vill jobba med en människa.

Jag har inte gjort nått fel, Det är inte kul att veta att en människa kan vara så ond. Men jag har många bakom mig!!!  Om den personen vill göra mig illa. Gör det! Vi ska klara allt och precis som en nära vän sa till mig du är inte själv du har 1000 bakom dig.

 

Jag längtar tills det är premiär på Ullared Julspecial;) Kommer skratta sönder mig;)


Kommentarer
Postat av: Tossieow

Du är underbar :D Ville bara säga det. ;D

2009-12-06 @ 15:06:14
URL: http://tossieow.blogg.se/
Postat av: sabina

Det finns då konstiga människor här på jorden, tyvärr "/... Jag vet att du kommer bli större och större för varje dag som går :)

Lycka till framöver ;)

Kramar från Sabina!

2009-12-06 @ 15:49:32
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: ullaredsblondinen

Vem kommer inte att skratta jag kommer att do tur jag har emigrerat din tomtenisse o skyltdocka hahahha ja dor bara jag skriver det but i love it

love you so my best boy jag ar sa glad att du kor ditt race nu ..jag slipper allt skit ifran det jag orkade inte heller langre men du ar mitt allt saknar dig saaaaaaaaaaaaaaaa ...ohohohohoho

2009-12-06 @ 16:22:57
Postat av: Marielle

Nu gjorde du mig nyfiken ;D

2009-12-06 @ 19:16:35
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: jhani

stört skön blogg :)

2009-12-07 @ 02:16:14
URL: http://HTTP://JJHANII.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0