Mobilen går varm

Nu går min mobil varm ;) Producenter, Manager,Tv bolag,
Alla har nu sett det som står på Aftonbladet idag;)


Nu sitter jag och planerar mitt schema - vet ni att jag fyller år om 3 dagar;)
Grattis till mig själv, Vet ni att på det här året har mitt liv förändrats och det är tack vara er ;)
Min förra Manager sa att jag inte skulle komma nånstans men nu går det ju mycket bättre en när jag hade han.

Han ville hitta på massa skit för att man skulle få uppmärksamhet inte min stil,
Jag står för det jag gör till 1000 procent! Fy för han och tack alla andra som jag jobbar med ni är bäst.

JAG LÄNGTAR SOM FAN TILLS NI FÅR SE MITT NYA JAG ;) NI KOMMER ÄLSKA DEN



Bakom kuliserna- Helene på Freesun i Karlstad Sminkar Stylisten Lena  



Kommentarer
Postat av: turez

Välj uppdrag med omsorg!

Väntar med spänning på vad du har i kikaren ;)

2009-12-15 @ 11:09:33
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: sabina

Grattis i förskott :D <3

2009-12-15 @ 13:51:41
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0