MER INFO ANG TÄVLINGEN!!!!!!!!!!!!!!

ni som inte har blogg men ändå vill vara med och tävla.. klart ni oxå har en chans..
vill att ni lägger upp länken till min blogg som status på facebook eller lägger upp en bild på mig med bildtexten till min blogg på bilddagboken eller någon av alla de andra communitys som finns..)

sen mailar ni mej en bild (ant printscreen eller kamerabild) som bevis på [email protected]
glöm inte att skriva ert namn och jag vill bli fin i kommentarfältet under tävling

se resterande tävlingsregler i mitt inlägg tävling!!!!!





Tack Jenniefer för tipset!!!


Kommentarer
Postat av: Silvia

Hej på dig! Skickar här en liten julhälsning från södra sverige! Vill bara säga att du är för härlig och piggar upp i vintermörkret. Det snackas friskt om dig på våra kafferaster, skönt att du är dig själv! Stå alltid på dig, men såra ingen. Massor av kramar och HEJA MATTIAZ ! / Silvia

2009-12-16 @ 22:41:34
Postat av: lindah

jag vill bli fin ! :)

2009-12-16 @ 23:24:59
URL: http://www.metrobloggen.se/lindaahakansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0