funderar på att sova nu..



det har varit en händelserik dag med en massa saker som hänt.
Jag får mail och telsamtal hela tiden med nya erbjudanden.. och just nu går allt runt i skallen på mig.
tycker det känns riktigt jobbigt att någon jag trodde jag stod nära inte vill förstå att mitt liv just nu består av en kappsäck och att det går undan i 180! Jag önskar du hade insett att jag faktiskt inte har svikit dej utan jag har fått min livs chans.. men vill ju ha dej kvar i mitt liv och vid min sida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dock så hade jag önskat att du var här nu :(

FRIENDS 4-EVER


Kommentarer
Postat av: Lena

Vill bara säga att jag tycker att du ska vara jätte stolt över dig själv! Tycker att du är helt sjukt underbar och har riktigt rolig humor, typ som när handen lossnade på dockan på Ullared xD

Men var stolt över dig :)

2009-12-17 @ 10:55:25
Postat av: elin

hej..

tycker att du e så sjukt rolig..

en sån härlig och positiv kille så man kan ju inte låta bli att le när man ser och hör dig på tv

(ullared)

lycka till i framtiden!

2009-12-17 @ 11:33:10
URL: http://elinakkanen.blogg.se/
Postat av: Camilla

gud vad jag diggar dig :D

2009-12-17 @ 12:03:47
URL: http://camiillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0