u can be anywhere in the world and still make it// Nasim





















Nu är det snart slut!! En sommar full med! Lek-Skoj-Skratt-tårar-Filminspelning- OCH MYCKET MYCKET MER!
Nu känner jag mig sliten som fan! Känner hur blå under ögonen jag är! Alla som har gjort det här halvåret till det bästa har varit så underbara!


Man skaffar sig många kontakter i livet! och mer kommer det, En klump i magen är vart jag ska ta vägen! och hur min låt kommer att sluta! En grym melodi som är precis som jag! Ucha trött på att vara singel! Nån kanske vill ha mig! Men innan Jag kan ge mitt hjärta till nån så måste jag slå mig till ro, Ha en säng och en lägenhet komma hem när jag vill! Men först måste jag ta mig från Mora till Borlänge och till slut mitt mål Vimmerby där jag har alla mina saker!


Mamma och jag pratade igår! Vet ni jag var redan kändis som en liten bäbis! Allers tidningen var jag med i! För jag var Sveriges minsta överlevande barn! ska skanna in lite bilder så att ni får se hur liten jag var! Det enda som man så var mina stora blå ögon!


Vänner kommer och går! Livet förändras det vet vi alla! Jag är ganska trött på att skaffa mig vänner nu faktist har så många och känns som att jag knappt har tid att träffa dom!  I höst vill ja se mer av världen. Kanske se mer av mina vänner och va dom gör!

Nu ska jag se mig runt lite på nya jobb, Kanske söka nått kul!
Puss och kram på er alla! //fundersama Mattiaz !!

Lyssna på orden Mattiaz
u can be anywhere in the world and still make it - Det strämmer så fucking bra!!


SANTAWORLD.SE          

Kommentarer
Postat av: hanna från campingen,

hej mattiaaz ! ;)

hur har du det eller ? spelat in musikvideon? du får ha det så bra hörru, saknar dig faktiskt :)

2009-08-13 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0