Gabbe! Uppsala.Malin! Fest

Helgen var fucking underbar!


Festade i Borlänge på lördagen! Sedan va det att gå upp tidigt för att åka och fixa det sita på låten! Kom fram till Uppsala vid halv 11 köpte en ny sax och nya penslar till färgningen, Sedan åkte vi ut till Gabbe! Åkte hem till hans studio! Han har pysslat med min låt i några dagar! och nu fick jag höra det färdiga resultatet!  


AS GRYMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM KAN JAG BARA SÄGA ÄLSKAR ER Discocrew & Gabbe! Vilken låt vilken energi vilken fest!!



Hade det jätte mysigt med Malin och Gabbe! Skrattade och hörde på roliga ljudklipp! Pratade om livet!
HUR GAMMAL ÄR DU PÅ RIKTIG SKÅNSKA! ALLTSÅ GABBE DU GÖR SÅ ATT JAG SKRATTAR SJUKT MYCKET LOVE YOU BOY! Klippte och färgade GABBE SÅ HAN BLEV grymt SNYGG;)



Livet rullar vidare synd att Gabbe flyttar till Skåne bara men han ska gå Radioakademin! Gratttiiiss pojken!!!!
Nu ska vi se vart min väg kommer att rulla! Sitter på jobbet och ska öppna butiken kl 11 inte många dagar kvar på det här helvetes jobbet! Så underbart skönt

Sommaren 2009!

* Träffade killen och blev mycket party allt från Sthlm till åland till Uppsala till Mora! Har varit mycket roliga skandaler med den pojken vill jag lova! Tror nog att det roligaste var att 2 av mina Slitzmodeller låg med och så på mig och min kille i sängen! hahahah Shit jag är så störd!

* Spelade in Tv programet med min underbara Mamma! Gegås Ullared på Kanal 5 ! Ses på Tv i Höst!!!! Mamma och jag rockar sverige! Blond och het tack vi vet;)

* Spelade in min Nya låt med Discocrew låtens namn blev Mattiaz Björling- Skandalen! Passar mig eller hur?
Ett stort tack till Gabbe och Discocrew! Matsy och Anders!

*Pride festivalen 2009 
Ett stort tack till alla som var med! Mamma Daniel Rasmus Malin Camilla Robin Gabbe Malin Maria! Barbie teamtet! Blev fest långt in på natten! och Prideparaden rockade vi alla!!


Álla som har gjort denna sommar till det bästa tackar jag! kommer aldrig glöma er!!


Puss och kram på er mina gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0