Fjortis frilla

HAR NI HÖRT!

Började smått idag med att klippa igen" Shiitt nu kommer ordet fjortis frilla !

Mattiaz- Vilken frisyr vill du ha
Kund- En sån där fjortis frilla



Hmm okej hur ser det ut då! Tuppering så kanske får använda mig av att ha längden kvar med flika håret och uppklippt! Men min kära kund blev supernöjd! Tur pusst ut säger jag bara! Idag gick jag upp vid 07;00 Skulle  vara snäll och göra så att Feffe skulle vakna mysigt " God morgon Feffe nu ska vi ut och träna! Men tror ni det gick till slut fick ja nya han i midjan men men efter mycket om och men stod MARIA I Hallen klar och sen kom Feffe vi gick en pomenix på 40 min, Sedan frukost, Sen blev det att gå till Nova kliniken och göra lite behandligar fast inte på mig utan på Maria, Mina behndlingar gör ja nästa vecka aj aj Juvederm i läppen ;) Men blir nog kalas snyggt! Under dagen köpte ja min nya dator, och fick mitt nya 3 Bredband! vilekn tur nu kan jag blogga igen! MEN INGA BILDER PÅ DEN HÄR DATON BLÄÄÄÄ! FÅR GÅ BRA allafall!


Idag så planerade jag resan blev Annsofie och Feffe och Maria som följer med till resan mot Karlstad! Wee nu är det kontrakt och glamourfester som gäller;) får ta det lungt efter som att jag kommit tillbaka med träningen!

Så idag har jag solat varit på Peace and love cafet och sen åkt bil med Feffe!



Så nu ligger ja i sängen är ganska trött! Vi hörs snart igen !


SÅ alla läsare i helgen vet ni vart jag är!! i Karlstad puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0