21 år och ett CV är fullt



Snart syns jag på eran tv.
Ni kommer att få se mig från en annan sida!
Det sa bara pang så går min karriär jätte bra! Jag måste vara stark. Måste se mig fram,
Tänk att när jag inte var gammal fick jag mitt första jobb på Astrid Lindgrens värld och var lyckligaste tånåringen som fanns. Tidningar och radio alla kom hem och ville interljuva lilla Mattiaz! Oskarshamns Pippi Långstrump som skulle växa upp och bli en Glamourdansare och gå in i allas hjärtan och sedan åter gå till en annan.
Livet förändrades snabbt, Allt jag gjorde i mitt liv och gör är jag stolt över!



Astrid Lindgrens värld-Medeltidstaden Salve-Liseberg-Santaworld- Pacha-Costa blanca Magasinet-Kanal 5- Glamour -::Gay::- Magasin,  


Ett stort tack till alla er som har haft mig hos er! Från Barnskådis till Skandalboy till Tomtenisse till Artist till TV stjärna!


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Den här Sommaren förändrade mitt liv!    
Blev för mycket av det goda  Festar från Åland till Uppsala till Sthlm! Och faktist stolt att jag var tillsammans med Dig MARTIN! Tack för att du va med och gjorde en skandal som svider i en MANS hjärta

Alla som vet så  var jag tillsammans med en kille som bor i Rättvik under förra året på Santaworld och början på min utbildning! Det blev inte så bra mellan oss efter som att han och jag lever 2 olika värdar! Han är fast i en stad medans jag är överallt!  Stylist blrv jag som 21 frisör nästan hela livet!  Musikalartist när jag hoppade ur MAMMAS MAGE!



Finns ingen jag älskar så mycket som min snygga Mamma DU är ängeln i mitt liv!!! Det roligaste Mamma sa till mig för ett tag sen var (JA MAMMA OCH JAG KAN PRATA OM ALLT) Många av er läsare vet att jag var stylist åt Discocrew i Maj till deras låt Husvagn en grym hitt som går runt om i världen och blir en otroligt bra hitt Älskar er i det bandet!! ni är bäst!!! puss puss puss!!! Men nu från det jag skulle skriva!  För 21 år sen på Öland blev jag gjord i en Husvagn! och sedan 21 år senare så är jag stylist åt låten Husvagn snacka om sjukt!!!




Älskar dig!!   DU OCH JAG ROCKAR SKITEN I TV !!!






Pratade med min Pappa nyss! Ja han som varti min Pappa sen jag var 14 vi pratade om allt och hur stolt han är över mig! känns skönt !

Min fråga var varför jag skulle bli en Skandalblondin och han sa att jag ser bra ut och kommer gå långt och kvittar om jag är en Skandalblondin bara ja bryr mig om mitt utseende en att skiter i det GO GO Danne ;)





En låt jag borde gjort! Alexandra är en sån grym bild Spaniens snyggaste brud fast hon kommer från Norge! Försa gången jag hörde hennes låtar så gillade ja som! Samma stil! fast jag har snopp haha h





ROCK ON BABYS!!!


SANTAWORLD ÄR SLUT NU! Tack Tomten för tiden jag fick hos dig! Rolig och givande


Lena Du underbara! Tack för i Sommar! Min kläddesigner!  Kommer bli givande att jobba tillsammans med dig Konsert i Oktober;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Min underbara Chef!  Du är den jag kan luta mig tillbaka till som löser alla problem i min hjärna!
älskar dig kan inte säga nått mer




Den här galna finnen! Powe girl ingen sätter sig på henne! Med ett hjärta av guld!

Hon är en speciell människa! Känner igen mig i henne! Hon och jag har gjort mycket roligt tillsammans!
PUSS PUSS

























Nu skrev ja långt i bloggen! Ska försöka bli bättre på allt ;)
puss

Kommentarer
Postat av: Gryn

Älskar dig med!!!

Du här fantastisk o förtjänar endast de BÄSTA!

Glöm inte de!!

PUSS!

2009-08-18 @ 17:04:44
Postat av: Anna

Lycka till med allt Mattiaz! :) <3

2009-08-18 @ 19:43:40
Postat av: susanne

jag håller på att dö av skratt hade förskjutit att du är gjord i en husvagn o första låten blev husvagn hahhaahahhaha jag dör jag älskar dig så du är mitt allt o nu vet vi alla att du kommer at gå långt men jag ska nog hålla mig borta från husvagnar ahhaah nej det vill jag aldrig för där är du gjord o där kommer din start min skatt för livet

2009-08-20 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0