Tips när allt känns skit!

Hej alla underbara läsare!


Jag har kommit in i en period där jag känner att allt är skit! Vill förnya mig, Är trött på mitt utseende, Trött på hur folk pratar om en, Trött på Killar. Trött på att var singel.Trött på att vara jag!

Det man måste lära sig är att ta tag i alla problem,Finns människor som inte har nått liv alls, Man får göra det bästa av allt, Alla kanske inte har pengar till att köpa ett nytt liv! Nu till sommaren vill jag vara lika snygg som förut!

Ett är jag slingar mitt hår för att få liv i det gråa jag! 

två köper nya kläder som passar mig nu var det ett par färglada skor,

3 Skriv av dig.Dansa till musiken.Gör det du tycker är kul!

En sak jag alltid har tänk på är att mina föräldrar har alltid sparat finglas. Jag ska alltid göra allt som det skulle vara min död imorgon drick ur glas som ni ska använda till vissa tillfällen, Sen kan ni alltid gå i era snyggaste kläder på en vanlig tråkig dag. TA FÖR DIG AV LIVET ÄR VAD JAG VILL SÄGA!!!!!! VI LEVER BARA EN GÅNG!!


Det jag känner just nu är att jag behöver få vara själv!! Orkar inte med allas tjat hatar att svika! Men som många säger på mina föreläsningar och en sa till mig i helgen. Det du har gjort i livet har inte ens jag gjort och jag är 40 plus, Du är 22 och levt ett liv som ingen annan du har sett världen, Du har smakat på den och kännt hur den känns!!!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kämpa gullet, kämpa!

2010-05-18 @ 21:31:20
URL: http://mikaelakung.blogg.se/
Postat av: Emma Råwzah Påwnie Nyberg

oavsett hur du ser ut kommer du alltid vara sveriges snyggaste karl! belive me!

2010-05-18 @ 21:34:43
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0