Snackat med 3 st bra personer

Alla vet att man måste ha bra kontakter, En kille som äger ett stort modeföretag! har jag mycket att säga om! Men det är en hemlighet man måste ju spela korten rätt!

MIN SYRRA MITT ALLT! SOM JAG KAN GÅ I DÖDEN FÖR HAR JU SPELAT KORTEN RÄTT! 

Frida Farida Nathalie Lundell, född 9 augusti 1976 i Norrköping, är en svensk fotomodell, mannekäng, glamourmodell, TV-profil, dokusåpadeltagare, konferencier och värdinna på diverse event, bland annat Slitz Masters årliga golftävling.

Hon har bland annat vikt ut sig i herrtidningarna Magazine Café och Slitz där hon blev utsedd till "Sveriges sexigaste singel" år 2005.

Lundell arbetade också för TV3 i samarbete med produktionsbolaget Strix Television i Expedition Robinson med programledare Robert Aschberg i Malaysia år 2004, i Club Goa i Indien 2005 samt i programserien Under cover med programledare Charlotta Flinkenberg där de bland annat gjorde ett tidsbestämt standardiserat IQ-test från Mensa.

Lundell blev utvald att representera Sverige i den årliga skönhetstävlingen Miss Europe i Warszawa, Polen 2002, där hon kom på 4:e plats. Hon turnerar i Skandinavien som gästsångerska och dansare för Eurodance-gruppen Look Twice.



Vi hittat alltid på roliga saker! Ni ska bara höra om Skandalerna i Spanien när vi gjorde utvik och liftade med en spansk gubbe och ljög att jag krampade i magen så att han körde till akuten,
Och då så hoppade vi av och sa att han kunde åka! Vi gav han ett Åsitas smycke som tack!

Sen när han hade åkt skrattade vi sönder oss och försökte komma på hur vi skulle ta oss där ifrån, Vi gick och gick, Och lekte supermario hahahah drog upp alla palmer runt vägen!

NI SKULLE VARIT MED! FRIDA ÄR MITT HJÄRTA! I HELGEN SHOWAR VI IGEN

BILD FRÅN CAFE PÅ FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0