Många undrar!



Inlägget som jag skrev va till Stockholms stolthet Alex! Jag står för att jag tycker att han är pinsam,
Vem tror han att han är? Han sa till mig i går på msn att han inte vill bli känd! HMM IN MY ASSSS!!!
Varför gör han allt för att synas går på Kissie och nu är han nöjd när han står med på hennes blogg hahaha jag skrattar sönder mig!!! FÖRLÅT ALEX Men du har gått för långt trodde du var en bra kille!

http://eccere.blogg.se SKVALLERBLOGGEN SKREV ATT JAG SKA FLYTTA TILL KANADA? HAR JAG SAKT DET SÅ ÄR DET LÖJLIGT OCH SEN ATT JAG SKA LÄGGA NER MIN BLOGG, Ja faktist så borde man göra det! För människor som bloggar har ju knappt nått liv,

Kanske dax för alla bloggare att tänka på sin framtid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0