Här får du svaret, Jag har nu tänkt på det du sa

Kvällen blir ljusare för varje dag, Idag vaknade jag i Sthlm och inatt kommer jag att somna i Karlstad.

Hej 

Jag heter Mattias Björling och är en kille som är Galen,Rolig har humor och är alltid glad. 
Jag har följt mina mål, Och kommit dit jag vill- Jag ville bli en förebild igenom musiken och skapandet som jag kan göra med mina händer, 


Jag har alltid gått fel vägar, Förlorat dom som jag älskar mer en allt annat, Dom har kommit tillbaka och en del har jag aldrig sett mer, Egentligen borde jag vara nöjd, Jag har fått det jag vill. 

Varit med på TV och fått ett namn som alla vet om,
Men allt har hänt under 1 år för vanliga människor händer detta under 1 livstid,
Kärleken är svår vem vill ha en som alla pratar om, Har ont i hjärtat en oro som kryper närmare och närmare för varje dag, 

Jag har en resväska som jag bor i den är fin där får jag plats med allt jag behöver,Har underbara människor jag kan bo hos. Men jag vet inte vart jag hör hemma eller vart jag ska ta vägen. 

När kommer du som jag kan luta mig mot,dej jag kan gråta ut hos, Dej jag kan skratta med, VART ÄR DU?? Snälla orkar inte vänta mer, Alla är lyckliga men jag står med det jag vill och det många önskar, Men nått saknas nått som jag inte har, VAR ÄR DU! 

Har en underbar Mamma som jag älskar,som hjälper mig att försöka visa mig den rätta vägen.


Livet är inte lätt blivit så blåst av så många med alltid varit stark, Men jag ska ge igen även om det inte blir i detta liv, 



Tankar snurrar tankar kommer, KAN NÅN SÄGA MIG HUR LIVET KOMMER ATT BLI,
Jag borde vara världens lyckligaste men känner mig halv

Kommentarer
Postat av: Chris

Livet är svårt, hade det inte varit svårt så hade det varit lätt och leva och vem skulle vilja ha ett sånt liv? Kärleken är en enda lek, det är kanske det heter kärLEK?



Stå på dig och jag ser inte dig som SKANDALEN, utom jag ser en kille som vill förverkliga sin dröm, stå i rampljuset och ha det skönt! Sök inte för mycket efter någon, låt dom komma till dig istället



Du är en helt underbar människa, hoppas du ser detta innan de försvinner i alla dina andra kommentarer.



Puss, Chris<3

2010-05-04 @ 13:10:10
URL: http://CLundgren.devote.se
Postat av: Emma

Livet har svåra stunder, det går upp och ner. Det har jag lärt mig under mina snart 18 år här i livet. Jag har stött på många motgångar, många gånger jag har känt att är det verkligen värt det? Men stå på dig, så länge DU vet vart du vill komma och vad DU vill så ska du köra på det, du kanske tvingas välja mellan saker du inte vill välja mellan men följ hjärtat.. ALLTID! Oavsett vad alla andra tycker. Antar att det här redan är något du vet om. Men nu har jag sagt det jag vill iallafall. Stå på dig Mattiaz, du verkar vara en skön lirare. Kanske vi ses något mer? Puss på dig!

2010-05-04 @ 16:41:29
Postat av: V

Livet är inte alltid lätt ! Man har otur i kärlek det har alla ! Man ska inte leta efter den utan den kommer när du minst anar det ! Man blir sviken av vänner och vi sviker dom men riktigt vänner förlåter och glömmer medans dom oriktiga skiter i vilket ! Du måste våga följa ditt hjärta och strunta i vad alla andra tycker ! av allt jag hört om dig så verkar du vara en helt underbar kille som jag inte skulle säga nej till och lära känna ! Våga ta din egna väg och stå på dig Mattiaz ! massa pussar och kramar V

2010-05-05 @ 23:27:39
Postat av: miss u

Tänker på vad folk skriver.Man ska stå på sig o föllja sig hjärt o man önskar så at man hittar den rätta ..Men jag hoppas att du vet att den du älskar mest kommer aldreig att svika dig vad som än händer.Livet är som en trappa man åker upp ett steg o tar två tillbaka.men nästa gång du mår bra kommer du att ta tre steg upp p kanske ett halvt tillbak.Hur jävligt det känns just nu är så mycket yttre faktorer som spelar roll.Alla svek du många gånger har burit inom dig kanske ligger där på vaten ytan.men du komer snart att dyka under dom o ta tag i dom så dom dras ner i allt skit som pågår.du är en älskad man o jag vet att du vill bli älskad för den du är o i många ögon är du det o speciellt i mina love u forever in my heart

2010-05-06 @ 00:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0