Gör folk allt för att synas FJORTISUNGAR!!

En dröm om att bli känd och ha pengar! Det är va många ungdomar vill idag!
Jág har en dröm om att vara en bra förebild och jobba med det jag tycker är kul



Jag har sen jag var liten kännt att jag skulle synas en vacker dag, Började som 13 åring och jobbade som Skådespelare, Innan bloggvärlden fanns, Nu idag har jag fått det jag ville synas på TV och få göra musikvideos släppa singel m,m Och det är bra för att vara 22 år,

Jag ska tala om för er, Att vara en person alla vet om är inte lätt, Det var min dröm, Men när man kommer med på TV så vill alla ha reda på allt och denna världen är falsk och man blir inte så rik på allt, Jo rik på erfarenhet,

Träffar många folk som vill vara som Kissie som är en storbloggare, Men hon har med jobbat upp sig och spelat korten rätt,


MEN JAG TYCKER ATT DET ÄR PINSAMT NÄR MAN SER SMÅ SNUSKIGA FJORTISAR SOM GÖR ALLT FÖR ATT FÅ SYNAS, MAN MÅSTE STICKA UT! MEN DET GÄLLER ATT TÄNKA SMART! BLOGGAR kommer dö ut precis som Jag och du,


Ja ja nu orkar jag inte vara arg mer för jag tycker att personer som vill komma ut och bli kändisar bli det för ni kommer inte gilla det allafall sen - Jag har tackat nej till så mycket erbjudanden för att jag vill vara en bra förebild och det jag vill är att folk ska bli säkra på sig själva innan dom försöker med annat!!

JA JA HERRE JÄVLAR!!! SKA INTE SKRIVA NAMN PÅ DOM JAG SKRIVER DETTA FÖR!! NI VET VEM NI ÄR

FUCK Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0