Får så mycket förfrågningar om allt!

Hej Bloggen!!
Och alla mina läsare! Det är sjukt hur mycket som händer i livet just nu. När man inte mår kalas det är då saker dyker upp, Nya TV jobb ? Nya modell jobb, Ja vill bara vara jag och galen på samma gång, Det är så det är.
Just nu sitter jag hemma hos min chef har ju haft lite oroligheter inom mig nu ett par dagar men det måste lösas!
Så kommer att dra snart för att ta tag i det, Om en vecka smäller det då kör gänget igen! Och det är sjukt kul ska jag säga er att stå på scen framför folk och bara showa det är det jag trivs med ;)
Just nu älskar jag att jag har så bra kontakt med alla som varit med i TV dom förstår en på ett annat sätt en vad dom andra gör. Det är det som är kul! Jag älskar alla roliga människor som vågar bjuda på sig själva det är inte klokt hur vi kan skapa bra TV ;) Fick ett erbjudande om att showa i helgen kanske jag tar det,


PUSS PÅ ALLA SNUTTISAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0