Eccere

Va underbart jag mår när "Den" tar reda på fakta om mig! Det är lite små konstigt!
När man läser det du la in nyss på din blogg skrattar jag bara! PR trick handlade allt om! Som var skrivet av bedrageskan Showbiz www.showbiz.se som ville ha mig fast jag är Gay.

I mailet har hon rätt om vissa saker:) Vi var 4 st som planerade en plan. Och vi lyckades få bort henne ifrån media världen. Man leker inte med Elden, Frida Lundell och jag har mycket vi kan säga om Sanningen bakom Mattiaz och Fridas LIV;)


Men så länge du pratar om mig blir jag glad.
Finns mycket man kan säga, Men bara dom närmaste vet! ;)
Nu ska jag försöka sova har övat som bara den så är ganska slut nu!

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0