Den jag vill vara!

Dagarna springer iväg just nu, Förstår inte hur allt bara kan gå så fort,
Tänk vad livet förändras på en kort tid, För ett år sen i maj så hade jag slutat min Stylist utbildning och blivit singel, Sedan visste jag att jag skulle åka till Mora och jobba på Tomteland,

Bodde då hemma hos en tjej som heter Maria med hennes familj, Och nu ett år senare har jag varit med på TV,Radio,Tidningar, Gjort musikvideos börjar föreläsa om mitt liv, Det gäller att vara stark som person,


Man förlorar så mycket vänner under livets resa, Det är som förhållande, Det jag måste lära mig är att inte vara så öppen om mitt liv, Fast lätt när man vet att det står överallt! Bloggen kan vara bra ibland när man vill att ni läsare ska förstå varför man inte gör vissa saker eller varför man gör saker,
¨
Platina blonda bögen från ullared? Med skägg som heter duga!
Jag älskar att prata och få folk att förstå, Det är det jag lever för!

Nu har jag slängt i mig flera koppar kaffe, Och ska börja planera upp föreläsningen, Plus Krogshowen!
Allt ska gå bra! Skönt att komma bort och bara må bra, FAN NU LOGGADE MITT EX IN PÅ MSN- Ibland tänker jag hur fan kunde jag vara tillsammans med han? Eller det räknas ju inte som ex, Alla tror att jag är så snäll, men inom mig så bor det en djävul ibland ska jag säga dig! Det bästa är att jag är så ärlig så att jag nu kan stå för att helgen jag var uppe i Norrland och föreläste, Så var jag otrogen men det var bara ett sätt för att kunna slå mig ifrån det tråkiga förhållandet jag hade MOAHHAH JAG ÄR SÅ STÖRD!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0