Anna anka söker - Fest! och Skvaller

Hej
Jag får erbjudanden av TV bolag och massa annat om att komma på deras fester m,m
Eller spela in nått. Jag tackade jag till att gå med i Gruppen om Anna anka söker Ass festen som är ikväll!
Har inte tid till att mingla runt för att gå på en fest som inte har med mitt liv att göra.
I gäst listan ser jag några st som är så kändis kåta så att dom gör vad som för att få 15 minuters FAME.
Hahha Så pinsamt ska jag säga er så jag blir röd i ansiktet.
------------------------------------------------------------------------------------
SIMON SOM ÄR MED I PROGRAMET!
När jag jobbade mer Lóreal uppe i Fjällen, Så satt vi och drack vin, Då så jag den här killen på TV
Man drar ju en slutsats innan man känner killen.Men att han har 100 gr ljusare röst en mig och är Fjolla fick mej att fundera på att jag känner igen han som fan. Men jag kom inte på ifrån vad!
Sen när jag tänkte en stund så kom jag på;) Att Simon och jag dejtade när jag var 16-18 nån gång mellan där,
Och jag kom ihåg att vi skulle äta på Mcdonalds. Och vet ni vad han gör han äter Hamburgaren med Kniv och gaffel, Det var det roligaste jag har varit med om i mitt liv*;)  Men han är jätte snäll, Men han är Bisexuell och det kan jag faktist inte förstå,
........................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0